Pembuli yang kejam

1.7K 90 45
                                    

Pada satu pagi yang cerah,seorang ibu sedang menyiapkan anak-anaknya sebelum pergi ke akedemi. "Ibu,Pang dah siap". "Kaizo pun!". Kaori hanya tersenyum melihat gelagat anak-anak dia. "Pergi turun bawah dan sarapan". "Ok"

Selepas sahaja sarapan,Kaizo dan Fang masuk kereta ayahnya. Hiroki memandu kereta pacuan empat roda ke akedemi tersebut... (P/S:mereka duduk di planet Orion). Tiba di akedemi tersebut. Seorang pengawal keselamatan membawa mereka ke pejabat untuk mendaftar.

Guru.B:jadi nama mereka ialah Kaizo dan Fang ye

Hiroki:ye saya...

Guru.B:nampaknya anak encik yang bongsu perlu masuk asrama penuh

Hiroki:kenapa pulak?

Guru.B:dia perlu bersama dengan senior-senior lain dalam asrama tu. Dia perlu bermesra dan dapat kawan yang baru.

Kaizo:saya nak masuk sekali boleh?

Guru.B:boleh saja

Hiroki:baikla mereka akan masuk asrama.

Guru.B:baikla

Selesai sahaja berjumpa dengan guru besar,Kaizo dan Fang terus masuk ke kelas. Kelas Fang berada di tingkat bawah manakala Kaizo berada di tingkat 2. Sedang Fang berjalan ke kelasnya,tiba-tiba ada orang menarik kolar bajunya dengan kasar dan menolak dia ke dinding. Fang rintih kesakitan.

??:budak baru

??:boleh buli dengan kejam ni

Fang:abang ni..siapa?

??:ooo pandai betul kau tanya soalan.

Fang:y-ye la...

Sekumpulan budak lelaki tersebut merupakan pembuli paling kejam dalam akedemi tersebut. Ramai pelajar di buli sampai mati. Mereka pernah masuk ke sekolah khas tetapi perangai mereka tidak dapat di ubah sama sekali. Nama ketua kumpulan tersebut ialah Nick.

Nick:pandai menjawab kau ni. *terus campak dia ke lantai* Roy,pergi cari beg duit dia dan curi duit dia.

Roy:baik

Fang:je-jangan harap! *terus lari*

Nick:kejar dia!

Fang berlari ke sebuah bilik yang agak menakutkan di sekolah tu. Fang menyorok di dalam bilik tersebut. Fang membuka lampu dan terkejut melihat bilik itu dipenuhi dengan darah dan peralatan untuk membunuh.

Fang:bh-bilik apa ni...

Nick:bilik seksaan

Fang:*toleh ke belakang*

Nick:heh! Budak macam kau tak layak masuk sini fahan tak?!

Fang:apasal pulak?

Roy:dia terlalu innocent untuk kita. *cekik Fang*

Fang:lepaskan aku!

Nick:maaf tak boleh*ambil pisau dan buka butang baju Fang. Terus siat kukit perut dia*

Fang:KYAAAA!!!!! SAKITTT!!!!

James:*ambik beg duit Fang dan ambik duit dia* Dah bos

Nick:bagus...ini amaran pertama dari kami. Kau perlu jadi hamba untuk kami kalau tak kami akan bunuh kau!

Roy: *campak Fang keluar bilik*

Fang:ergh! *bangun tapi di tendang oleh James*

James:kalau kau bagitahu sesiapa termasuk abang kau,kau akan dikena lagi teruk!

Fang:bh-baik la *butang balik baju dia* hiks...

Nick:Awww...dia nangis...mesti sakitkan *tarik rambut Fang*

Fang:hiks....sakit...hiks...

Nick:padan muka!

Tiba-tiba ada cikgu lalu

Cikgu:HOIII!

Nick:alamak cikgu! *campak Fang ke
dinding* Mari lari semua! *lari ke tangga*

All:baik *ikut Nick*

Cikgu:adik? Adik tak apa-apa ke? *ternampak darah* apa mereka buat pada kamu?!

Fang:hiks...mereka...hiks...siat kulit perut saya...hiks...

Cikgu:tak guna... *duduk Fang ala bridal style* kamu perlu rawatan

Fang:*angguk lemah*

Selepas sahaja cikgu tersebut menghantar Fang ke bilik rawatan,cikgu itu terus pergi ke kelas Kaizo. Pada masa itu,kelas tersebut ialah kelas Sains.

Cikgu:maafkan saya,Cikgu Lina

Cikgu.L:ouh, ye cik Maria. Eh kenapa baju penuh darah? Apa yg belaku

Cikgu.M:te-tadi Nick dan kumpulan dia buli seorang budak dan dia siat kulit perut dia.

Cikgu.L:apa?! Budak tu camana?!

Cikgu.M:dia tengah rehat

Cikgu.L:apa nama dia?

Cikgu.M:nama dia Fang

Kaizo:Pang!

Cikgu.L:kamu kenal dia?

Kaizo:saya abang dia cikgu

Cikgu.M:mari ikut cikgu ke bilik rawatan.

Kaizo:ok!

Kaizo dan cikgu Maria terus berlari menuju ke bilik rawatan. Kaizo meluru masuk ke dalam bilik tersebut. Dia terkejut melihat Fang sedang terbaring di katil. Perut dia telah dibalut dengan pembalut. Kaizo lihat baju Fang dengan darah di atas kerusi.  Dia terus duduk di samping Fang.

Kaizo:Pang?

Fang:a-abang

Kaizo:apa yang berlaku?

Fang:tadi masa adik nak masuk kelas,ada abang nama dia nick dia tarik adik dan paksa adik beri duit kat dia tapi adik tak bagi lepas tu adik lari. Adik menyorok dalam satu bilik tapi bilik tu di penuhi darah... Nick terus siat perut adik dan ambik duit belanja adik...lepas tu cikgu tu bawak adik ke sini.

Kaizo:*angguk dan pandang cikgu Maria* terima kasih cikgu sebab tolong adik saya.

Cikgu.M:sama-sama...jaga dia baik-baik ok. Cikgu perlu pergi. Selamat tinggal.

Kaizo:ok

Cikgu.M:ouh sebelum tu,Fang kelas mana

Fang:saya kelas pertama...

Cikgu.M:kamu anak murid cikgu rupanya...hmm...tak pe. Cikgu bagi kamu rehat

Fang:terima kasih cikgu...

Cikgu.M:sama-sama *keluar dari bilik rawatan*

JANGAN SEKSA ADIK AKU!!!Where stories live. Discover now