Sudah 3 minggu dan perlakuan Fang semakin pelik membuatkan Kaizo risau dengannya. Fang sekarang menjauhkan diri darinya. Pada malam itu,Kaizo pura-pura tertido untuk melihat Fang. Selalu Fang akan bangun pada pukul 2 pagi dan balik bilik pada pukul 3 pagi setiap hari kecuali hari sabtu dan ahad. Kaizo fikir yang dia tidak pergi ke tandas. Dia fikir yang Fang pergi ke tempat lain.
Tepat pada pukul 2 pagi,Fang bangun dari katil dan terus keluar dari bilik. Dia terus masuk kawasan sekolah. Kaizo dengan senyap mengikutnya. Fang masuk ke bilik yang bercahaya dan bilik tersebut ialah bilik seksaan. Nick dan kumpulannya berada di situ.
Nick:tepat pada masanya. Bagi sini duit kau tu
Fang:te-tapi duit tu untuk sa-saya belanja un-untuk sebulan
Nick:APA AKU KESAH! *tendang Fang* Bagi sekarang duit tu!
Fang:bh-baikla *bagi RM100 pada Nick*
Nick:bagus... hehehe...dah pergi balik! Tapi sebelum tu. Roy,James!
Roy dan James terus pegang kedua belah lengan Fang. Fang cuba memberontak tapi akhirnya dia di tumbuk di perut oleh Nick. Nick tumbuk perut dan dada Fang. Fang hanya mampu menangis. Dia dah tak cukup kuat. Nick melihat Fang menangis. "Laaa...dah menangis...kesian"kata Nick tapi dia tidak berhenti. Dia terus ambil pisau dan toreh dada dan perut Fang. Fang menjerit kesakitan. "TOLONG!!! SESIAPA TOLONG!!! HMPH-"Roy terus sumbat kain ke dalam mulut Fang.
Nick kemudian membuka seluar Fang dan toreh peha dia pulak. (Tak guna punya alien😠). Muka Fang mula pucat. Nick menekan pisau tu di peha Fang. Fang terus tendang Nick dan terkena dada dia. Nick semakin marah. Dia pegang Fang pada kolar baju dan campak ke hujung bilik. Nick terus berlari ke arahnya dan terus tumbuk dia tanpa belas kasihan. Roy dan James turut ikut serta. Fang cuba menghalang dengan tangan tapi tak dapat. Kumpulan pembuli itu berhenti. Fang pandang mereka. "Roy ambil dadah!" Kata Nick. Roy angguk dan ambil 2 pil dadah dari atas meja.
"Nah boss!"kata Roy dan beri dadah tu pada Nick. Nick memaksa Fang buka mulut dan terus masukkan dadah dalam mulut Fang. Fang terus batuk dan mulutnya keluar buih. "Dah jom belah!". "Baik!"
??:Angkat tangan sekarang!
Nick:*pandang belakang* Polis?!
Polis:Angkat tangan dan jangan bergerak.
Roy:nampaknya kita masuk sekolah Juvana balik *angkat tangan*
Nick:aku tak kesah sebab budak jahanam ni *letak kaki atas kepala Fang* dah mati *angkat tangan*
Nick kemudian di tarik kasar dan di tumbuk dengan kuat sehingga dia di campak ke dinding. Dinding it retak. Roy dan James sangat terkejut. Nick melihat siapa yang menumbuknya. Nick terkejut. Orang yang menumbuknya ialah abang Fang iaitu Kaizo. Mata merah darah menyala memandang Nick dengan penuh kemarahan. Nick menelan air liurnya.
Kaizo:JAHANAM! *tumbuk Nick tanpa belas kasihan*
Cikgu.L:Kaizo! *pegang lengan Kaizo dan tarik dia jauh dari Nick*
Kaizo:lepaskan saya cikgu! Saya nak belasah dia sampai mati!
Cikgu.L:bertenang Kaizo... *peluk Kaizo*
Kaizo:grr...
Cikgu.L:*lepaskan Kaizo*
Fang di bawa ke hospital manakala Nick,Roy dan James di bawa ke balai polis. Kaizo,Cikgu Lina dan Cik Maria ikut sekali pergi ke hospital. Kaizo memegang tangan adiknya. "Tolong bertahan ye...Pang". "Bawa bertenang Kaizo...Fang akan selamat"kata Cikgu Lina dan cuba menenangkannya. "Te-tapi,kalau dia tak selamat camana? Kalau dia mati? Apa mak dengan ayah saya nampak nanti? Saya akan sunyi ke? *menangis* Saya akan hilang satu-satunya adik saya? Hidup saya camana nanti?"kata Kaizo. Cikgu Lina tidak dapat berkata-kata. Lidah dia kelu mendengar luahan dari sang abang yang menyayangi adiknya dengan sepenuh jiwa dan raga.
Cikgu.L:shh...jangan menangis Kaizo. Awak perlu kuat untuk dia. Awak tak boleh menangis. Mesti dia tak nak tengok awak nangiskan. Awak adalah abang kesayangan dia.
Cikgu.M:betul tu. Awak perlu jadi kuat untuk Fang. Cikgu nak bagi ni untuk kamu. *ambil satu kertas dari beg tangannya dan bagi pada Kaizo*
Kaizo:*ambil kertas tu* apa ni cikgu?
Cikgu.M:baca la
Kaizo:*buka lipatan kertas tersebut* i-ini...keputusan peperiksaan dia.
Cikgu.M:ye...dia dapat cemerlang. Dia budak paling rajin dan pandai dalam kelas tu.
Kaizo:saya sangat bangga dengan dia.
Cikgu.L:cikgu bangga dengan kamu juga sebab kamu dapat keputusan cemerlang juga
Kaizo:bh-betul ke?
Cikgu.L:ye dan cikgu bangga kamu telah menjadi seorang abang yang sentiasa berada bersama dengannya
Kaizo:tapi...saya-
Cikgu.L:ini bukan salah kamu Kaizo. Jangan fikir begitu eh.
Kaizo:baik...
Sampai sahaja di hospital,Fang di tahan di wad kecemasan kerana Fang kehilangan darah yang banyak. Ibu dan ayah mereka berdua berada di situ.
Kaori:Kaizo!
Kaizo:ibu! *peluk ibunya*
Kaori:*menangis dan peluk Kaizo* Apa jadi pada adik kamu?
Kaizo:dia-
Cikgu.L:dia di buli dengan kejam. Tapi nasib baik Kaizo sempat selamatkan dia.
Kaizo:cikgu...
Kaori:kamu cikgu mereka ke?
Cikgu.L:maaf sebab tak kenalkan diri saya Lina dan cikgu kepada Kaizo.
Kaori:Ouh...
Tiba-tiba seorang doktor keluar dari wad tersebut. "Siapa ahli keluarga pesakit?". "Saya Ayah dia doktor"kata Hiroki. Doktor itu mengeluh. Mereka menuggu apa yang doktor itu kata. "Dia koma tuan". "Apa koma?". "Ye..nampaknya dadah yang mereka bagi kepada pesakit menyebabkan saliran darah dan bahagian-bahagian lain dalam badan lumpuh dan membuatkan dia koma". "Adik saya akan sembuh ke doktor?". Doktor tu memandang Kaizo.
Doktor:Dia akan sembuh tapi dia mengambil masa yang lama. Adik ni abang dia ke?
Kaizo:ye saya abang dia
Doktor:kamu nak jumpa dia?
Kaizo:nak!
Doktor:mari ikut doktor
Doktor itu,Dr. Aichi,membawa Kaizo masuk ke dalam wad untuk melihat Fang. Kaizo mendekati katil Fang. Badan Fang di penuhi kesan lebam dan luka. Terdapat juga kesan jahit di perut dan dada. Kedua belah mata Fang di balut.
Kaizo:doktor,kenapa mata dia berbalut?
Dr.Aichi:dia terlalu banyak menangis sampai mata dia hampir buta.
Kaizo:ouh... *duduk di samping Fang* Pang...abang harap adik sembuh cepat
YOU ARE READING
JANGAN SEKSA ADIK AKU!!!
FanfictionAyah Kaizo dan Fang telah menghantar mereka berdua ke akedemi yang berada di planet Orion. Fang pada masa itu berumur 7 tahun. Ayah mereka tidak tahu yang akedemi tersebut terdapat kes silam yang paling teruk serata galaksi. Ramai ibubapa tidak bagi...