KATİL

5 1 0
                                    

Evet Kübra vurulmuştu fakat hiç kimse ne olup bittiğini anlayamadan içeriye üzerinde takım elbiseli siyah gözlüklü 4 adam girdi kapının oraya gelen Selimi tam 10 yerinden vurdular içeride bunları duyan Esra çok korkmuştu hemen ellerini çözüp perdenin arkasına saklandı yanında da dolap olduğu için gözükmüyordu  adamlar evi tavan ettiler o saklanan Berki de vurup dolaba doğru yöneldiler .

  Evet Esra bayağı korkmuştu çünkü bir anda 3 kişi can vermişti dolabın orda duran Esra biraz perdeye doğru yaklaştı fakat Esra sonradan anladıkı sorun  o değil dolabın içindeki kasaydı dolabın içindeki kasayı kıran adamlar o kasanın içindeki dosyalar ve flaş belleği alıp  götürdüler...
 
ESRA;

Henüz daha 10 dakika bile geçmeden abim içeri girdi ve bana sarıldı meğerse beni takip etmiş yolumu öyle bulmuştu  ve bana dediki;

  Esra buradan gidelim yoksa bizden bilinecek buradan kaçmamız lazım o sırada abimin arkasında Kübra Selim ve Berki vuran adamlardan biri abimin tam arkasındadıydı bende o korku anında o katilin karnına bıçağı sapladım ...

Ne oldu bana ben katil mi olmuştum abim bıçağı silerek ordan uzaklaştı mobese kameralarını da patlatarak oradan uzaklaştık.

Evet yaşadıklarım burada bitmedi tabiki daha sonra bir şekilde adamı benim bıçakladığım  anlaşıldı abim suçu üstüne  aldı o da reşitti 18 izine girmesine 2 ay falan kaldığı için   1 yıl hapis cezası verildi aslında 5 sene verilmesi gereken ceza henüz daha reşit olmadığı için 1 seneye düşmüştü

  Ve zaten de hapisten çıkar çıkmaz askere gitti ...

  Abim ne olursa olsun benden bir parça hayatımda en çok değer verdiğim insanlardan biri ve bu bana karşı  yaptığı fedakarlığı unutmama sebebim...

  Evet şu an 18 yaşında ve olgun bir kızım okulu bırakma sebebim  de zaten gayet açık abim benim bozulduğumu  düşünerek  okuldan  almıştı peki ya ben hâlâ  düzelmişmiydim ,hayır düzelemezdim artık bağımlı bir insanım çünkü bu istesemde  düzelecek  bir sorun değildi...

Ben hâlâ içmeye devam ediyordum babam zaten erken yatıyordu abimin eve gelmeyeceği saatleri hesaplayarak gece kulübüne ya da arkadaşlarımla eğlenmeye gidiyordum.

Arkadaşlar bayağı geç oldu yazmam ama arayı bundan sonra bu kadar uzun tutmayacağım .lütfen oy atmayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin