Blestemul

9 0 0
                                    

Intr.o zi , Catarina -așa o chema pe femeie- s.a întors in sat ca sa ia ceva de mâncare. Când sătenii au văzut ca nu s.a îmbolnăvit inca au început sa se uite urat la ea si sa o suspecteze de vrăjitorie , așa ca au pus le cineva sa o urmărească pana acasă urmând ca seara sa "ii facă o vizita"
Seara a venit si când Catarina avea de gând sa își bage copii la culcare avu o surpriză auzind tropăituri si trosnituri de la focul torțelor care se apropiau de casa ei. Speriata își trimise copii in pivniță si le zise sa stea cuminți fara sa scoată niciun sunet... După ce a ascuns ușă pivniței cu un covor sătenii au intrat peste ea in casa si au prins.o zicând
-Tu, Catarina ești acuzata de practicare de vrăjitorie. Sentința ta este arderea le rug , sau poate vei fi cruțata daca vei recunoaște faptele tale.
-Niciodată, zise ea revoltata.
-Atunci bănuiesc ca preferi moartea, dar nu ești singura care va avea de suferit! zise un bărbat care se apropie de ea dandu.i un pumn in fata care o lăsa inconștientă...
Când se trezi își văzu copii stand in fata ei legați cu frânghie de un stâlp de lemn in aceeași stare mizerabila in care se afla si ea.
-Ultima ta șansă , zise bărbatul. Daca nu recunoști acum vei suferi consecinte de care nu ne credeai capabili ca ti le vom putea face...
-Nu recunosc nimic! Nu sunt vrăjitoare! N.am fost niciodată.
Dar nu apuca sa mai continue caci văzu cum sătenii plimbau o torta de la un om la altul pana când ajunse la bărbatul care stătea in fata ei... Luând torta o apropie de copii Catarinei, hainele lor luând foc si omorandu.i pe acei copii cu suflet pur, omorandu.i de vii mistuiți de flăcări in fata mamei lor...
Atunci, Catarina nervoasa spuse răcnind cu ultimele sale puteri acumulate in urma durerii:
- Veți plati pentru ce ați făcut! Va voi face sa regretați an de an faptul ca mi.ați omorât copii! In fiecare an de azi înainte voi veni din morți si voi lua 3 copii pentru a răzbuna moartea copiilor mei... Ați vrut vrăjitorie, m.ați acuzat pe nedrept, dar veti plati pentru ziua de azi, voi avea grija sa plătiți...

Spirite din umbrăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum