Doğruldu genç adam. Odasında değildi, nerede olduğunu bilmiyordu. Sadece kırmızı ve siyah. Duvar var mıydı, yok muydu, yerde mi yatıyordu, yoksa uçuyor muydu? Hiçbir şey bilmiyordu.
Tanıdık bir silüet süzüldü gözlerinin önünden. Ardından tanıdık gelen, fakat bir o kadar da yabancı bir uğultu kulaklarını doldurdu. Bu, sanki bir kalabalığın uğultusu gibiydi.
O tanıdığı sesi duyana kadar, ne olduğunu anlayamadı genç çocuk. Fakat o sesi kulaklarında işittiğinde, her şey netleşmişti.
"Ah, nasılsın Channie-ah?"
Baekhyun. Byun Baekhyun. Genç adamın sevdiği 'insan'.
"Neredesin?"
"Önündeyim, Channie-ah."
Başını kaldırıp önüne baktı. Oradaydı, fakat solgun teni onu yok kılıyordu. Giysisi, etrafındaki koyu kırmızılık ile uyuşmuştu.
Tereddüt etse de, bir adım yaklaştı, solgun bedene doğru. Ardından ise tiz bir çığlık.
"Ah, bana yaklaşmamalısın! Hatta benimle konuşmamalısın bile!"
"Sen... Sen nesin Baekhyun?"
Muhtemelen söylememesi gereken bir şey sormuştu sevdiği 'insan'a.
"Sen... Gerçek misin?
***
Terler içinde uyandı, tekrardan. Beyni, gördüklerinin rüya olduğunu söylüyordu, fakat genç adam gerçek olduğunu biliyordu.
Doğrulup, hemen yanındaki saate baktı. 06:41, 20 Aralık 2017.
Yataktan güçlükle kalkıp çalışma masasına baktı. Yeni notlar eklenmişti sanki. Daha önce orada olmadığını bildiği bir notu aldı, ve sesli bir şekilde okudu.
"20 Aralık 2024.
Sevgili Günlük,
Bugün kış mevsimindeki ilk kar yağdı."Notu yavaşça yerine koydu. Salona gidecekken gözü tekrardan nota takıldı.
"20 Aralık 2024.
Sevgili Günlük,
Bugün kış mevsimindeki ilk kar yağdı. Baek ve ben dışarıda kartopu savaşı yaptık, gece yarısındsn beri."Bunlar, kesinlikle notu ilk okuduğunda yazmıyordu. Acaba deliriyor muydu, ki?
"Sen deli değilsin Channie-ah, bazı şeyler fazla gerçek."
Genç çocuk olduğu yerde durdu. Duvara tutundu. Yürümek istiyordu, fakat hareket edemiyordu. Sonrasında ise her şey karardı.
***
Tekrar, uyandı. Yatağında doğruldu. Saate baktı. 06:41, 20 Aralık 2024. Sanki bir şeyler farklıydı. Ayağa kalktığında masasındaki o notu gördü.
"20 Aralık 2017.
Sevgili Günlük,
Bugün kış mevsimindeki ilk kar yağdı. Baek ve ben dışarıda kartopu savaşı yaptık, gece yarısındsn beri."Kendisini delirmiş gibi hissediyordu genç adam. Sanki her şey yanlıştı. Zaman durmuştu. İstemsizce kelimeler dudağından süzülürken, umursamadı bile.
"Ben deli değilim, her şey fazla gerçek."
~331
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Li'l Vampire ~ChanBaek~
Fanfiction"Tenin, diyorum... Neden bu kadar solgun?" "Ah, beni bilmemen gerekiyordu... Özür dilerim..." Ve beyaz tenli çocuk, gölgeler içinde kaybolurken, uzun olan bilincini kaybetti.