0.4

9 4 0
                                    

"Shawn revire gitmen gerekiyormuş." Yerleri süpürmeye devam ederken Shawn'la göz göze geldik. Elindeki süpürgeyi yere bıraktı ve arkasını dönüp gitti.

"Sen," bana seslenen gardiyana baktım. "Benle geliyorsun." Kolumdan tutup çekiştirmeye başladı. "Ne?"

"Kendim yürüyebilirim." Kolumu çekmeye çalışsam bile bırakmamakta ısrarlıydı. Binanın içine girdiğimizde yüzüme çarpan sıcaklıkla dışarısının ne kadar soğuk olduğunu anladım. Bir kapıyı açtı ve beni yere fırlattı. Düşmemek için tutunduğum masadan destek alıp ayağa kalktım. "Chandar Gray." Başımı kaldırıp bana seslenen kişiye baktım. "Ah,sayın müdür!" Dalga geçmeyen bir ses tonu kullanmak istemiştim fakat bu ne yazık ki mümkün değildi.

"Anneni de tanırdım. Dinine bağlı bir kadındı. Şimdi yaşıyor olsa seni Tanrı'nın affetmesi için dua ederdi."

"Bu konuşmanın sonu nereye gidiyor sayın müdür? Annem yaşamıyor ve arkamdan dua edecek kimse yok buna ihtiyacım da yok." Ellerini birleştirip Tanrı'dan af diledi. "Tanrı'ya her zaman ihtiyacın vardır,Chandar." Elimi alnıma götürdüm. "Benim sadece beynime ihtiyacım var."

"O beyni sana verenin Tanrı olduğunu unutmamalısın. Ona şükretmelisin." Ellerimi sıktım. "Buraya dini bir konuşma için gelsiysem üzgünüm Tanrı,İncil,İsa falan beni ilgilendirmiyor." Birkez daha af diledi. "Dinimizle böyle konuşma hakkını kim veriyor sana?" Yüzüme bağırdığı için nefesinin sıcaklığıyla irkilmiştim. "Dinimiz değil. Senin ve senin gibilerin dini." Dua etmeye başlayan müdürün beyninin olup olmadığını sorgulamaya başladığım dakikalar kapı açıldı. "Shawn'ı getirdik müdür."

"Çıkabilirsiniz. Shawn sen şöyle otur." Şaşırdığımı belli etmeden boş boş bakmaya devam ettim. Shawn'la çok kısa süreliğine gözlerimiz kesişti. "Shawn iğneni aldın mı?" Başıyla onayladı. "Düzenli olarak revire gidip iğneyi olman gerektiğini biliyorsun." Shawn yeniden başıyla onayladı. Gözlerim kısa bir süreliğine yutkunduğunda oynayan adem elmasında takıldı.

"Yakışıklı genç bir çocuk ve güzel,genç bir kız." diyerek bizi işaret etti. "Çocukken hep bunun gibi hayallerim vardı. Hep yakışıklı olmak ve güzel bir sevgilimin olmasını isterdim." Shawn ellerini saçlarından geçirdi. "Henüz bir gün tanıştığım biriyle sevgili olacak kadar düşmedim." Bu sefer ben araya girdim. "Ayrıca burada sizin çocukluk hayallerinizi dinleyerek kendime eziyet edemem." Müdür beni takmadı.

"Bir gündür tanışacak biriyle sevgili olacak kadar düşmedim." diyerek Shawn'ı tekrar etti. "Konumuz bu Shawn."

"Siz gerçekten bir gündür mü tanışıyorsunuz?"

&

SUÇLU ~ Shawn MendesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin