Meraba ben aslı ailemle birlikte bursada yaşıyorum daha dogrusu yaşıyordum neler mi oldu hadi başlayalım o zaman.
Aslııııı!!!! Hadi uyan hemennnn. Dedi annem ve hemen yatagimdan fırladım.
Noluyoryaa anne ne var. Öfff saat daha 9 pazar gunu bile uyutmuyorsunuz. Dedim
Aslı babanı işten kovmuslar. Ve borclarimiz var artık daha katlanamayiz. Dedi ve dünya başıma yıkılmıştı
Neee yuhhh bunu bana simdi mj söylüyorsun anne. Dedim
Almanyaya akrabalarımızın yanına gidiyoruz hemen hazırlan. Dedi.
Ama anne arkadaşlarım nolcak?dedim mutsuz bi sekildeYeni arkadaslsrin olur bisey olmaz. Dedi umursamaz bi sekilde
Ve sonra ben hazırlanmaya başladımHala inanmıyordum nasil boyle bisey olabiliyordu. Almayaya gitmek istemiyorudum okulumu ve arkadaşlarımı seviyordum ama gitmek zorundaydım hemen hazırlandım ve herkesle vedalaştım. Zaman gelmişti uzak 10 dk sonra kalkacaktı yapacak hiçbirşey yoktu. Sonra uçağa bindim ve hemen gözlerimi kapatıp hayal ettim. Gözlerimi açtığımda herkes uçaktan iniyordu. Ne ara gelmiştik bilmiyordum ama heyecanlıydım.
Asli hadi acele et sakın eşyalarını unutma. Dedi annem
Sonra ben eşyalarımı alıp annemlerin peşinden gitmeye başladım.
Bi taksi çevirdik annem almanca biliyordu cunku önceden burda yaşıyorduk haliyle bende biliyordum. Taksici bizi teyzemlere bıraktı.
Bende içeri girdiğim an o yorgunlukla hemen uyudum.Uyandığımda annem ve teyzem konuşuyordu biraz konuşmalarını dinledim.
Aslıyı yazdirabilecegimiz yakinda bir okul varmı diye soruyordu annem hemen ben atıldım içeri ve anneme şöyle dedim.
Anne ben okula gitmek istemiyorum hem burda tanıdığım hiç kimsede yok dedim.
Annemde cevap vermekte gecikmedi. Hayir okula gideceksin ve bizim durumumuza düşmeyeceksin dedi. Kafa sallayarak onayladım ve annemlerle Tv izlemeye başladım. Yarin civardaki okullardan birine kayıt olacaktım heyecanlıydim. Ve yarın oldu.Okula gittim ve okul cok tuhaftı turkiyedekilere benzemiyordu. Ama alışacağıma inanıyordum. Okul cok yeni ve güzeldi. Ve her ders için ayrı sınıf vardı. Tuhaftı. Sonra bana hangi derslere girmem gerektiğine dair bir kağıt verdiler ve ilk ders ingilizceydi.
Biraz şaşırmıştım İngilizce buradada görülüyordu ders olarak. Neyse derse girdim.Ve bir sıraya geçtim yanımda tuhaf cok soguk ama yakışıklı biri vardı. Adımın asli oldugunu söyledim onun adıda Türkçe karşılığı olarak ateşti. Biraz etkilenmiştim. Sonra ders başladı ve dersi dinledim biraz ama tuhaftı bizim ingilizce gibi deildi. Onlara göre benim İngilizcem daha iyiydi.
Sonra zil çaldı herkes yanıma geldi ve.........
Kitabı beğendiyseniz lutfen yorum yapın devamı kesinlikle gelecek:))) 361 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni okul
RomanceAslı ailesi yuzunden herşeyin arkadaşlarını birakip almanyaya taşınan 17 yaşında bir kızdır ve hayatında ummadığı seyler olur