Yazar Notu: Evet, ilk hikâyemle karşınızdayım. Gerginim aslında ama, bilemiyorum. Öncelikle karakterler hakkında tanıtım notu yazma ihtiyacı hissettim. Evet, yaoidir. Aşk, fazlasıyla ile kıskançlık duyguları işlenecektir. Ana ve yan karakterler dışında, diğer karakterlerin ismini zor duyacaksınız ama, duyduğunuzda "hö?" diye kalmayın amacıyla onları da yazmak istedim. Yakın bir vakitte yayınlamayı planlıyorum. Şimdiden, tanıtımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Kurgu hakkındaki asıl bilgiyi ilk bölümde yakalayabilirsiniz. Buraya yazmak istemiyorum. Zira, kendim asla kitaplarda ön sözü okumam. ^^"
Fanfiction İsmi: Crystal Blood
Ana Karakterler:
' Kim Jae Joong (27): Babası kurtadam, annesi ise insan. Melez olması gerekirken, bir kurtadam olarak lanetlenmiştir. Ailesi tarafından reddedilmiş olması gerekçesiyle, diğer klanlara girişi yasaktır. Sinirine hâkim olamama gibi kötü bir yönü vardır. Her zaman için, kendisine bulaşılmadığı sürece başkalarına bulaşmadığını savunmuştur. Asıl benliğini çok iyi korumaktadır. Sacrilege isimli bir grubun vokali ve elektro gitaristidir. Kim Myung Soo’nun üvey abisidir.
' Kim Myung Soo (18): İnsan. Tipik bir lise öğrencisidir. Kendi çapında bir arkadaş çevresine sahiptir. Spor lisesinde, son sınıfta okumaktadır. İyi bir yüzücü olmak için her şeyini verebilir. Sessiz ve sinsi bir yapısı olsa da, etrafındakilere karşı bunu kullanmamaya çalışır. Çok zor sinirlendirilebildiği gibi, sinirlendiği zaman ise durdurulması oldukça zordur. Ne kadar kendisi bilmese de, Kim Jae Joong’un üvey kardeşidir.
Yan Kurgu Karakteri:
' Kim Jae Kyung (24): İnsan. Seul Uluslararası Üniversitesi’nde İç Mimarlık okumaktadır. Jae Joong’un sevgilisidir. Kendine has bir tarzı vardır ve çevresi oldukça geniştir. Vampirler, kurtadamlar ve avcılar hakkında fazlasıyla bilgisi vardır. Görebileceğiniz en şehvetli genç kızlardan birisidir.
' Lee Sung Yeol (18): İnsan. Kim Myung Soo’nun çok yakın arkadaşıdır. Küçüklüklerinden beri aynı okula gitmişlerdir. Fazlasıyla kıskançtır. Bağlılık sorunu vardır. Myung Soo’nun yanına kimseyi yaklaştırmamaktadır. Yüzücülük dışında aynı zamanda modellik yaptığı için bir fan kitlesi vardır.
' Simon Park (28): Kurtadam. Kim Jae Joong’un grup arkadaşıdır. Bateristtir. Jae Joong ile sürekli kavga ediyor gibi dursalar da, herhangi bir durumda birbirlerinin arkalarını ölesiye kollamaktadırlar.
Alt Kurgu Karakterleri:
' Joo Sang Wook (47): Kurtadam. Kim Jae Joong ve Kim Myung Soo’nun babasıdır. İyi bir evliliği vardır. Jae Joong’u, on dört yaşındayken, bir insanı öldürdüğü gerekçesiyle evlatlıktan reddetmiştir. Myung Soo’ya bir abisinin olduğunu söylememiştir.
' Kim Sung Ryung (42): İnsan. Myung Soo’nun annesidir. Oldukça zengin ve iş dünyasında güçlü bir kadındır. Evliliğini nasıl elinde tutacağını bilir. Ailesine karşı fazla hoş görülü olsa da, bu durum çevresindeki diğer insanlar için geçerli değildir.
' Jung Eui Cheol (30): Vampir. Enid Klanı üyesidir. Diğer ırklara nötr yaklaşan nadir kişilerdendir. Vampir kişiliğini çok fazla ortaya çıkarmaz. Myung Soo’nun yüzme hocasıdır.
' Kim Yoo Jung (13): Bilinen en küçük vampirdir. Henüz bir klana ait değildir. Avcılar tarafından diğer vampirlerin ilgisini toplamak için yem olarak kullanılmaktadır. Kimin dönüştürüldüğü veya ailesi bilinmemektedir. Dönüştürüldükten sonra hafızasını kaybetmiştir. Ensesinde avcılar tarafından yapılmış, tıpkı bir damga görevi gören küçük bir güneş dövmesi vardır. Hakkında çok fazla bilgi yoktur.
' Yoon Eun Hye (29): Safkan vampir. Asıl yaşı bilinmemektedir. Enid Klanı’nın lideridir. Oldukça iyi birisidir. Vampirler arasındaki eşitliği sağlamaya çalışmaktadır. Bugüne kadar birisini dönüştürdüğü görülmemiştir. Klanında çok fazla vampir olmasına rağmen, hepsini belli bir düzende tutabilmektedir.
' Song Hye Kyo (33): Kurtkadın. Gladys Klanı lideridir. Zehir gibi bir zekâya sahiptir. Oldukça elit bir klanı vardır. Irk arasında en güçlü dört klandan birisine sahiptir. Her zaman için Jae Joong’u klanına sokmaya çalışmaktadır. Kurtadamların insanları koruduğu düşünülse de, insan katlini en çok yapan kişidir. Klanına da bu konuda izin vermiştir. Diğer klanlar tarafından pek sevilmez. Vampirlerle iş birliği vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crystal Blood
FanfictionUfak bir vampir kurgusu altında gelişen, kıskanç duyguların ortaya çıktığı bir hikâyedir. Not: Yaoi içeriklidir.