Andy byla vzhůru už hodinu. Hudba, která ničila všechny zdi, stále neutichala. Ničemu se nedivila. Naopak už jen čekala, kdy to přijde. Až se začnou ozývat rány a zvuky, které se dají připsat pouze tomu jedinému. Andy slyšela v onom bytě zvonek. 10,9,8,7..... Věděla co teď přijde. Jako vždy. Někdo přinesl drogu, která zvyšuje chuť k sexu, ale hlavně se ve vás objeví to, co nikdy předtím. To Andy vždycky říkali zi dealeři, kteří ji drogu prodávali. Tu praktickou část viděla, až když droga začala putovat po obývacím pokoji. Ti, co se přes den chovali jako šedé sfetované myšky, se najdnou probudili a začali se po sobě sápat. V partě nikdy nebyly žádné citové vazby, takže všichni lezli na všechny a bylo jim to jedno.
Andy vždy jen stála ve dveřích, brečela a sledovala jak se všichni náramně baví. Vlastně nikdy nevěděla, jestli má být ráda, že si v téhle partě nikdy žádnou drogu nedá. Viděla, jak jsou všichni zničení a to ona být nechtěla, ale taky věděla co přijde potom a tabletka by jí pomohla k tomu, to vlastně ani nevnímat. Jako každý večer se odemkly dveře a v nich stál vožralý Jake, který když viděl Andy, si začal sundavat kalhoty. Znásilnil jí přede všema, ale jako vždycky si toho nikdo nevšiml. A nebo to všem bylo jedno. Vždyť Andy byla pod přísahou a nezmohla vůbec nic.
Když Andy slyšela ty známé zvuky z vedlejšího bytu a vzpomněla si na ty hrůzy co zažila, při tom, jak si všichni užívali, zvedl se jí žaludek. Ty první dvě noci, co se feťáci přesídlili do tamtoho bytu, ty 2 poslední noci, co se odehrával úplně stejný scénář, jako dnes, ale i jako před rokem, co se to odehrávalo v tadytom bytě a domě, kde si Andy myslela, že se schová před svou minulostí, na všechno zapomene a začne žít nový život, s ní byl vždycky její přítel Luk. Ale dnes prý musel hlídat jeho těžce nemocného bratra, kvůli jeho pracující matce, tak se Andy neměla ke komu schoulit a celé to na ní působilo, jako by se vrátila do těch časů.
Rychle utíkala na záchod, kde vyhodila celou svou večeři. Zvratky jí tekly po bradě a ona se jen choulila do rohu a brečela. Brečela a dávila se, protože měla stále žaludek jak na vodě. Poté, co je ještě dvakrát musela naklonit nad záchod a se vzlykáním vyzvracet jen takovou bílou tekutinu, si všimla, že hudba utichla. Najednou si přišla ješte ve většim nebezpečí. Bála se, že přes ty papírové stěny uslyší její dech, její kroky a co, když slyšeli její pláč. Co, když vědí, že tu bydlí. Co, když jí zase někdo znásilní. Zatočila se jí hlava a tentokrát hodila šavli uprostřed pokoje. V tom jí zapípal telefon. Andy se známého zvuku lekla a ze všeho strachu a stresu upadla do mdlob.
Ráno zazvonil zvonek u dveří. Andy to probudilo. 10:00. Měl si přijít Lukův kamarád z práce pro nějaký papíry. ,,Do prdele." Andy vyskočila, ale hned si uvědomila od čeho má mokrý vlasy. Omdlela do těch zvratků. Zvonek stále zvonil. ,,Už jdu!" Běžela pro ty Lukovy papíry do ložnice a otevřela dveře, před kterými stál Lukův kamarád Mike. S Mikem se znala docela dobře. Byl jí sympatický. Chvilku jen tak stáli ve dveřích a povídali si. Tak dobře se bavili, že si ani nevšiml těch zvratků v jejích vlasech. Když už se loučili, objevil se za Mikem zjevně opilý Luka.,,Co mi děláš do holky?"a jednu mu vlepil. Andy je od sebe odtrhla a snažila se mu připomenout, že si Mike přišel jenom pro ty papíry. Luka se odpotácel do postele, Andy se rozloučila s Mikem a šla za Lukem. Stalo se to poprvé, že by Luka přišel ráno úplně na mol, tak se Andy bála, co od něj čekat. Když ho viděla, jak spí, usoudila, že radši počká, až vystřízliví.
ČTEŠ
Otravná minulost
Mystery / ThrillerPříběh o tom, jak vás ve vašem slunném životě může dohnat vaše stinná minulost. Mladou 25 letou Andy v jejím celkem stabilním životě dohání její hrozivá minulost, kdy se musela potulovat po ulicích se svou partičkou a shánět jim peníze na drogy. Do...