Andy se pokouší najít svého chlupatého kocoura Sammyho, který utekl z jeji garsonky, kde bydlí se svou kamarádkou Sofií. Po dvouhodinovém hledání se rozhodla zajít do temné čtvrti Randvillu. Vždycky se tam hrozně bála, ale když jde o Sammyho, udělala by snad všechno. Prochází ulicemi, prohledává všechny popelnice, když se k ní zezadu někdo připlíží a začne jí dusit. Andy ztrácí vědomí. Probudí se v rohu jedné ulice a kolem ní je 6 lidí. Asi feťáci. Ty rozrazí týpek s pistolí a namíří ji na Andy. A řekne: ,,Hmm, ta by šla, že chlapi?" ,,Joo, sexy!" Ozve se někdo z davu lidí. Andy se ještě pořádně nevzpamatovala a už ji někam odnášejí. ,,Hajzlové, pusťte mě, do prdele!" To už, ale má pistoli zase u hlavy. Radši už mlčí. Odnesli ji do jakéhosi skladu a tam hodili na krabice. Všude kolem ležely stříkačky. Její odhad byl správný.
Všichni odešli. Světlo bylo zhasnuté. Ale najednou se otevřely dveře a objevil se zrzavý chlap, který ji nesl. Nejdřív ji začal zavazovat ruce. Andy byla tak vyděšená, že se ani nemohla bránit. Zrzoun jí začal sundavat kalhoty a.... Andy se celá propocená probudila. Vždycky zlé sny uměla zaspat, ale ne, když to byla skutečná minust, která se jí právě vrátila do paměti. Musela to jít rozdýchat.
Šla se do kuchyně napít. Na kuchyňské lince ležela kočka Miley, kterou si Andy pořídila, když se jí po čtyčtvrtě roce podařilo uniknout feťákům. Kocourem její první život skončil, kočkou zase její nový život začal.
Vzala si Miley do postele a pořádně se k ní přitiskla. Vzpomínala, jak takhle lehávala s Monikou po hororech.
Společně s Miley poslouchaly ticho, Ticho! Ve vedlejším bytě je ticho! Andy se hned usínalo líp, když věděla, že se tam neděje to, co se dělo každou noc.
Jen jí dělalo starosti, kde je Luka. Nikdy se nestávalo, že by nepřišel domu, aniž by se ozval.
ČTEŠ
Otravná minulost
Mystery / ThrillerPříběh o tom, jak vás ve vašem slunném životě může dohnat vaše stinná minulost. Mladou 25 letou Andy v jejím celkem stabilním životě dohání její hrozivá minulost, kdy se musela potulovat po ulicích se svou partičkou a shánět jim peníze na drogy. Do...