Author Note(အမွာစာ)

2K 118 13
                                    

Zawgyi
ဒီမွာပါဝင္မယ့္အေၾကာင္းအရာေတြကိုနည္းနည္းေျပာခ်င္ပါတယ္။စာအုပ္ေလးေတြကို မိတ္ဆက္ေပးရံုမကပါဘူး။စာေပနဲ႔ ပတ္သတ္တာေတြကိုလည္း အလ်ဥ္းသင့္သလို ေဖာ္ျပေပးသြားမွာပါလို႔။စာေရးဆရာအေၾကာင္းေတြလည္းပါရင္ပါပါမယ္။မိတ္ဆက္ေပးမယ့္ အေၾကာင္းအရာက စာအုပ္တစ္အုပ္ဆိုတာထက္ကို ပိုႏိုင္ပါတယ္လို႔။တစ္ခါတရံလည္း Author Noteေလးေတြပါပါမယ္လို႔...

**ၿပီးေတာ့ ဖတ္ခ်င္တဲ့typeေတြရွိရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အၾကံေပးခ်င္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ လိပ္ျပာရဲ႕ CBမွာေကာ Commentမွာေကာ ေရးသြားလို႔ရပါတယ္။ဝယ္ရခက္လို႔ စာအုပ္အတိုင္း အက်ယ္တဝင့္ျပန္ေရးေပးေစခ်င္တာေတြ ရွိရင္လည္း လာေျပာလို႔ရပါတယ္လို႔။

**အေရးအႀကီးဆံုးေျပာခ်င္တာက လိပ္ျပာReview ေရးေပးလိုက္တဲ့ စာအုပ္ေလးေတြထဲက တစ္အုပ္ေလာက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ Readerတို႔အတြက္ အက်ိဳးရွိပါေစလို႔ ဆႏၵျပဳခ်င္တာပါ။

Readerတို႔ အက်ိဳးရွိတဲ့စာအုပ္ေလးေတြကို ဖတ္ရႈၿပီး လက္ေတြ႕မွာအသံုးခ်ႏိုင္ၾကပါေစ။အက်ိဳးလည္း ရွိပါေစ....

စာဖတ္နည္း

ဒါကေတာ့ အေရးမႀကီးဘူးလို႔ ထင္ရေပမယ့္ တကယ္တမ္းေတာ့ အရမ္းကို အေရးႀကီးတာပါ။Readerတို႔ကို ေမးခြန္းတစ္ခု အရင္ေမးပါရေစ။ စာအုပ္ေတြဘယ္ေလာက္မ်ားမ်ား ဖတ္ခဲ့ၿပီးၿပီလဲ?? ဒီေမးခြန္းေလးက ရိုးရွင္းပါတယ္။ေကာင္းၿပီ။Readerတို႔ စာအုပ္ေတြအမ်ားႀကီး ဖတ္ခဲ့ၾကဖူးမွာေပါ့။ဒါဆို ေနာက္ေမးခြန္းေလး ဆက္ရေအာင္။ဖတ္ခဲ့ဖူးတာေတြအားလံုး...ဒါမွမဟုတ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို လက္ေတြ႕မွာ အသံုးခ်ျဖစ္လား?? အေျဖကေတာ့ လက္ေတြ႕မွာအသံုးမခ်ျဖစ္ၾကတာမ်ားပါတယ္။ ဒါဆိုရင္ စာအုပ္ဖတ္ရတာ ဘာမ်ားအက်ိဳးျဖစ္ထြန္းသလဲ? စာအုပ္ေတြက ေပးစြမ္းတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို Readerတို႔ ရမွရၾကရဲ႕လား??? တခ်ိဳ႕ဆိုရင္ ဖတ္ၿပီးေမ့သြားၾကတာေတာင္ ရွိၾကပါတယ္။ ဒါဆို Readerတို႔ စာအုပ္ေတြကို ဘယ္လို ဖတ္ၾကသလဲ? အေျဖကေတာ့ ရွင္းပါတယ္။ ေတာက္ေလၽွာက္ဖတ္သြားတာေပါ့။တစ္ခါတေလ ထမင္းေမ့ဟင္းေမ့ပဲမလား။ ဖတ္တာေတာ့ဟုတ္ပါၿပီ။ အဓိက messageေတြကိုေကာ ရၾကရဲ႕လား????

Book ReviewDonde viven las historias. Descúbrelo ahora