Ertesi sabah Hawk erkenden uyanır ve ormanın derinliklerine doğru ilerlemeye başlar depremden dolayı oluşan göçükler Hakw kı baya zorlar ama dediğim gibi hızlı atik korkusuz ve cesaretli yaşına rağmen tüm zorluklara karşı direniyor. artık gece oldu korkutucu garip hayvanların sesleri etrafı sardı Hawk bunlara aldırmaksızın devam ediyordu. birden ölü balık kokusuna benzer dayanılmaz bir koku etrafı sardı Hawk kokuya doğru yaklaştıkça koku dahada keskinleşmeye başlamıştı hawk kokuya dayanamadığından dolayı hemen kendine yapraklardan bir maske yaptı çünkü koku aşırı keskindi hawk meraklandı ve gece vakti kokuya yaklaşmaya başladı karşısına küçük bir akan dere gördü yanlız bu suda bir gariplik vardı su kırmızıydı çok geçmeden hawk bu suyun neden kırmızı olduğunu anladı bu kandı evet kan işte şimdi yanlız olmadığını anladı akan dereyi takip ederek yukarı çıkmaya başladı hawk korkusuzdu ama önünde kafası açılmış ve beyni suya akan bir adam görünce artık korkusuz değildi çok şaşkın ve artık psikolojisi bozulmuştu korkuyla adama yaklaşmaya başladı hawk başını ölen adamın yüzüne doğru yaklaştırdı, ama gözlerinde bir değişiklik vardı. hawk adamın başını kaldırıp tam gözlerine bakacakken ölen adam hawkın kollarını hızla yakalayarak kendi gözlerinin içine sapladı hawk korkuyla bir elini adamın gözünden çıkararak dereden aldığı taşla kafasına hızla vurdu.
Adam hareketsiz kaldı.
Adamın ölürken söylediği tek şey "öleceksin" hawk hemen orayı terkeder ve ellerini yıkar eli adamın gözüne saplandığı için hafif yanmalar hissetmeye başlar ama aldırmayıp işine bakar artık hawk çok acıkmıştı.
Gece vakti avlanmaya başladı. kendi yaptığı ok ve yayla bir geyik avladı geyiği ateşte pişirip yedikten sonra aşırı derecede kusma baş dönmesi ve karın ağrısı başlar artık şuğru yerinde değildi.
Hawkın uzaklaştığı dere kendisine 100 m uzaktı ama derenin bazı yerleri rahatlıkla görünüyordu derenin berisinde bir figür görür gibi oldu hemen irkildi ok ve yayını alıp kendini korumaya başladı ardından
Müthiş bir şekilde çığlık sesleri yükseldi kendine yaklaşan bir adamdı hawk temkinliydi genç adamın kendisinden öncelikle uzak durmasını istedi hawkın elleri hala yanıyordu.
Adamın zarasız olduğunu anlayınca yanına aldı ve bir köşeye barınak kurarak karnını doyurdu yakaladığı geyik ile değil tabi hawkın baş dönmesi karın ağrısı ve kusmanın nedeni gördüğü pislik herifin geyiği ısırmasından dolayıydı fakat bunu yedikten sonra fark etmişti adamın karnını doyurduktan sonra sordu hawk, ne oldu neden bağırdın diyince adamdan cevap gelmedi. İkinci sefer sesini yükselterek sordu ne oldu sana diyince genç adam irkildi ve anlatmaya başladı.
-genç:ben be ben
-hawk:lafı ağzında çalkalama ve konuş
Diye tekrarladı hawk
-genç:ormanın tam tepesindeki açıklık bölgede yaşıyorum bu akşam uyurken bağırışma sesleri yükseldi.
-Hawk: devam et
-Genç:ses yükseldikten sonra uyandım ama korkudan çadırımdan çıkamadım ne olduğunu az çok biliyordum, beş dakikadan sonra aniden sessizlik çöktü ve sonra
-Hawk:evlat
-Genç: efendim
-Hawk: sana bişi diyimmi
-Genç : de
-Hawk: yaşadığın şeyi anlatırken sürekli ağlıyorsun ve seni anlamakta zorluk çekiyorum istersen hemen ateş yakalım hava çok soğudu sonra barınağımızda uyuyalım hem sende biraz kafanı toplarsın ve yaşadıklarını daha iyi anlatırsın
-Genç:tamam
-Hawk: hadi ateş yakmak için çalı ve odun toplamaya yardım et bana
-genç: tamam
İkisi beraber ormanda odun toplamaya başladılar odunlar toplandıktan sonra ateş yakmak istediler Hawk elini cebine attığında çakmağının olmadığını fark etti.
-genç: efendim ben çadırda yaşadığım için ilkel şartlarda ateş yakmayı biliyorum buna alışkınım.
-hawk: o halde ne bekliyoruz sahne senindir.
-Genç: tamam bende
Genç ateşi yaktıktan sonra barınaklarına girdiler
-genç: artık uyuyabiliriz
-Hawk: aynen öyle evlat hadi uyuyalım iyi geceler
-genç: iyi geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMAN
HorrorKitabın bitmesini sabırsızlıkla bekleyip başkasına anlatmak için can atacaksın