4.gün

16 3 0
                                    

ARKADAŞLAR EĞER BU YERE KADAR OKUDUYSANIZ VOTESE TEKME ATMAYI UNUTMAYIN VE TAKipte KALIN NEYSE DEVAM EDELİM BAKALIM HAWK VE JASON KURTULACAKMI.

Uyumuşlardı artık, büyük bir bağırma sesiyle hawk uyandı.
Sağına döndüğünde jason ölmüştü.
O farklı varlıklar gibi kafasının içini yemiş ve kipriklerini kesmişlerdi.
Yaşlı adamın gözünden yaşlar süzülmeye başladı.
Sonra hawktan 20 m uzaklıktan bir ses geldi.
-jason: hey hawk yemek hazır artık gelebilirsin

Hawk çok şaşkın dı. Jasonun yanına gider gitmez sorgusuz sualsiz hemen ona sarıldı
-Hawk: yüreğime indirdin sen beni korkudan öldürecekmisin söyle
-jason: hayır ben senin yorulmanı istemedim yemeği hazırlayıp seni şaşırtmak istedim niyetim seni korkutmak değildi hawk, sana saldırmaya çalışmıştı o lanet olası yaratık tam üzerine çökecekken onu mızrağımla öldürdüm
Hawk: peki o çığlık sesi neydi.
-jason: o öldürdüğüm pisliğin sesiydi.
-hawk : sana bağırdığım için özür dilerim
-jason : eğer seni korkuttuysam ben özür dilerim.
Jason ve hawk yemeklerini yedikten sonra akan suyu takip etmeye başladılar ormanda farklılık vardı.
Ormanı sis kapşamaya başladı ve kar yağıyordu. Normal bir insan için hiç kurtulma şansı yok denecek kadar azdı ama unutmayalımki, hawk güçlü , cesaretli , ve dayanıklı.
Hawkın bu özelliği azda olsa kurtulmasına imkan sağlıyor inerken sürekli gözetildiklerinin farkındaydılar etrafları yavaş yavaş sarılmaya başladı.
-Hawk: jason olduğun yerde dur ve sakın hareket edeyim deme
-Jason: ne oldu hawk nasıl etrafımız sarıldı
Seni istemeden korkuttuğum için benden intikam mı alıyorsun?
-Jawk: asla intikam almıyorum alınacak yerde değil zaten bekle yanına yavaşça yaklaşacağım.

Hawk jasona ağır adamlarla yaklaşıyordu sonra kalın ve ürkütücü bir sesle biri güldü ses ağacın tepesinden geliyordu.
Hawk başını kaldırır kaldırmaz başına kan damldı hawk hiç sesini çıkarmadı yavaşça ikisi geri geri uzaklaşmaya başladılar fakat arkasındakileri fark etmezler jason arkasından ufak bir sıyrık almıştı bu isimlendiremediğimiz varlıklar oluşturdukları çemberi yavaşça daraltmaya başlamışlardı.
Hawkın elinde sadece bir mızrak vardı.
Jasonda ise bir ok ve yay,
çember daha fazla daralmadan Jason okunu yayla buluşturup birine füze gibi okunu gönderdi.
Hawk ise boş durmadı.
Yaşına rağmen tuttuğu mızrağı adeta bir savaşçı gibi kullanıyordu.
Hepsini öldürdüler
Daha doğrusu öldürdüklerini sanıyorlardı.
Ağaçların arasından bir pislik
Kaçarak fırladı ve jasonun boğazını eliyle kaldırıp sıkmaya başladı hawk jasonun 15 m ötesindeydi.
hawk jasonun boynundan süzülen kanları görünce deliye döndü. Hawk çok yorulmuştu.
Son bir kere o lanetin üzerine sıçrayarak ön tarafından
Mızrağını sapladı.
Hawk öyle hırslıydıki sapladığı mızrak göğsünden girip sırtından çıkmıştı.
Hawka fazla bişi olmamıştı ama ne yazıkki.
O Lanet olası pislik hawkın omuzlarından tutup kendine doğru çekti ve böylelikle hawkın göğüsünede mızrak saplanmış oldu.
Jason ,Hawk ve pisliğin yere yığıldığını görünce resmen vücudunun kas katı kesildi.
Jason hawkın üzerine yağan karı hemen temizleyerek nabzına baktı.
Ama hawk artık hayatta değildi.
Jason birkez daha yıkıldı.
Jason orayı üzülerek terk etti sonunda bir helikopter görmüştü hemen ateş yakarak dikkat çekmeye çalıştı başardıda helikopterdekiler jasonu çok geçmeden fark etti.
Ormana iniş yapamayacaklarından dolayı bir merdiven gönderdiler.
Ama jason hiç mutlu değildi.
Tüm sevdiklerini anne babasını kardeşleri ve hawk atrık yoktu.
Derken sonra jasonun arkadından bir ses geldi.
-Hawk:hey dostum birini unutmadın mı?
Jason çok şaşkın bakıyordu.
Hawk yaralı göğsünü tutarak ağır adımlarla jasona yaklaştı.
Jason çok sevinçliydi
-Jason: ama sen ölmüştün
-hawk: gel buraya
Jason hawka uzun süre sarıldıktan sonra sarkılan merdivene tutunarak helikoptere binerler.
Helikopter onları türkiyenin şanlıurfa şehrine getirir direk hastaneye kaldırırlar ikisinide durumları çok iyidi.
Bundan böyle hep beraber mutlu bir şekilde yaşamışlar

ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin