7. Část •Překvapení a seznámení• ►12.5.2014◄

206 13 4
                                    

Doma nikdo nebyl. Vešla jsem do kuchyně a otevřela ledničku. Vzala jsem sýr, salám a další potřebné věci na pizzu. Udělala jsem těsto, vytvarovala z něho placku ve tvaru kruhu a naházela na ní kečup, sýr, salám, ananas. Otevřela jsem troubu a vložila do ní. V tu chvíli pro mě přiběhl Dingo. Když zbystřil, že na něj koukám, rozeběhl se ke dveřím. Usmála jsem se a otočila opět k troubě. Zadala jsem stupně a dobu, po kterou se bude péci. Najednou na mě zezadu položil Dingo packy. Otočila jsem se a Dingo se opět rozeběhl ke dveřím. Následovala jsem ho. Otevřela jsem je a uviděla černovlasého kluka. Měl dokonalý úsměv.

*Pohled Jacka*

Dneska udělám Charlotte radost, tedy doufám. Vše mám promyšlené. Vezmu jí na večeři, popovídáme si a pak jí to řeknu. To bude překvapení. Stálo to sice víc peněz, ale jestli jí to pomůže, je to jako zadarmo. Už se těším až jí to řeknu.

*Pohled Charlotte*

„A jak se jmenuješ?”  Optal se mě

“Charlotte. A ty??”

„Malik. Zayn Malik, Jinak máš hezké jméno” Trochu jsem zčervenala.

“Ty taky” Odvětila jsem. Jen se usmál. Bavili jsme se dlouho. Mám to ale dokonalého souseda. Zatím nikdo z Ontaria neví, že jsem hluchá. Všichni se mě ptali, proč ho mám, ale nikomu neodpověděla. Asi si říkají, nejsem divná. To nevadí, to se časem zpraví.

*O hodinu později*

“Já už budu muset jít.” Začal najednou. Koukla jsem na hodiny. 16:00. To už je tolik hodin. Pomyslela jsem si.

“To je škoda.” Zesmutněla jsem. Povídalo se mi s ním velmi dobře.

“Já zase přijdu.” Snažil se mě rozveselit. Povedlo se mu to. Usmála jsem se a zvedla se. Následoval mě. V chodbičce se zastavil, aby si nazul svoje černé vansky. Otevřela jsem dveře, rozloučila a vrátila jsem se do obýváku. Za chvíli přišel taťka.

“Mám pro tebe překvapení.” Zazubil se místo pozdravu. Miluji překvapení.

“Jaké?” Vyhrkla jsem.

“Nějak slušně se oblékni a za 15minut tě čekám dole.” Já chci to překvapení. Poslechla jsem ho a přichystala se. Za 10 minut jsem už byla. Musela jsem počkat na taťku, když řekne, že za 15 minut, tak tu bude za 15minut. Puntičkář…:D Konečně přišel. Nastoupili jsme do jeho nového auta a někam jeli. Nevěděla jsem kam, ale o tom je překvapení. 

P.S. Omlouvám se, moc se omlouvám, že dva dny nebyl další.....Ale teď je tu...:*

Secrets ►Story with Zayn Malik◄ •FanFiction•Kde žijí příběhy. Začni objevovat