Chapter 1~ Introduction

1K 13 1
                                    

Hey! Ik ben Zeza Zezik. Ik ben een ordinair meisje van 16. Ik heb een normaal leven; normale vrienden, normale school, normale familie,... Mijn interesses zijn hooguit verfrissend; alles rond en met muziek, en van alle mythen die er maar zijn afweten. Normaal, toch?
Maar toch is er iets speciaal.
Ik, Zeza Zezik, ben een zeemeermin.

Dit houdt in dat ik onder het wateroppervlak leef. Nog nooit ben ik eruit geweest. Ik adem water in en uit. Onze huisdieren zijn vissen en andere zeediertjes. Onze melk halen we van zeekoeien en onze groenten zijn voornamelijk zeewier. (Wow ik gebruik het woord 'zee' wel vaak) Voor de rest is het ongeveer hetzelfde als de 'normale mensenwereld'. De 'zeemeerminnen en -mannenwereld' is echt geweldig! Ik zou er nooit weg willen.

Mijn ouders Andrea en Marco Zezik zijn gewone mensen. Ze werken in hun eigen bakerij. Zij zijn niet zo vaak thuis; niet dat ik dat een probleem vind. Ik ben vaak weg van huis met vrienden of bij familie. Mijn broer Algo is 19. Hij studeert en zit meestal alleen in zijn kamer met luide muziek. Waarschijlijk komt er van het 'studeren' onderdeel niet al te veel in huis.

Mijn beste vrienden zijn Andue , Gigha en Kozi. Wij zitten alle 4 op de Anemonio High School in klas ZT5. Zeegeschiedenis, taal, leerjaar 5. Andue is mijn gay best friend. Hij is homo en de grappigste jongen die ik ken.
Gigha is.. een buitenbeentje... Soms is ze heel leuk en grappig en kunnen we uren aan een stuk praten. Maar dan heb je andere dagen dat ze het liefste iedereen vermoord. Denkbeeldig dan... Hoop ik.
Kozi is geweldig! Met haar kan je met alles terecht. Ook voor gewoon te relaxen in ons luchtbed. Raar dat dat eigenlijk niet drijft...

Dit ben ik; Ik zou nog veel veel meer kunnen vertellen over deze AWESOME wereld. Maar dat zou gaan vervelen! Laat ik dan maar overgaan op het verhaal... Here we go!

My Underwater WorldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu