Chapter 8- Algo? Where are you?

80 4 0
                                    

Toen ik eindelijk klaar was met mijn kamer op te ruimen, was het al 11u. Morgen moeten we om 8u op school zijn.. Tijd om te slapen dus!

Ik deed mijn pyama aan en poetste mijn tanden. Voor ik in bed stapte *kuchkuch* zwom, ging ik Algo nog slaapwel gaan zeggen.

Ik klopte op de deur ,en kreeg geen antwoord. Misschien slaapt hij al? Ik deed de deur zacht open en zag dat hij niet in zijn bed lag, of aan zijn bureau zat. Het licht was uit.

O Nee...

Ik deed het licht aan en zwom naar zijn bureau. Er lag een briefje.

"Ik heb Algo. Breng mij woensdag om 17u 1000 parels naar de kelder van de school. Geen politie. Kom alleen. Indien je mij geen parels geeft, gaat Algo eraan."

' Wat? Wie stuurde dat bericht? Dat kan niet zijn! Hoe moet ik tegen morgen 1000 parels hebben? En Algo mag niet dood! Sinds waneer is hij al weg? Ik had sneller moeten komen kijken! 'Al die vragen gingen door mijn hoofd!

Ik begon te wenen, en te wenen. Mijn ouders waren niet thuis,ze waren op reis,al een tijdje en ik had echt iemand's schouder nodig nu! De enige die me kon helpen was Algo. Hij is dichtbij en zal wel kunnen komen!

Met trillende handen belde ik Algo.

"Hallo?"

"Hey Algo,het is Zeza! Kom alsjeblieft zo snel mogelijk naar hier!!" zei ik met trillende stem.

"Zeza, ik kom er zo aan! Wat is er?" Ik had hem nog nooit zo bezorgd gehoord.

"Kom gewoon ik leg het je hier wel uit!"

"Ik ben er!"

Hij legde af en ik hoorde iemand de trap opzwemmen. Ik ging in de gang staan. Mijn make-up was overal over mijn gezicht en ik was nog altijd aan het wenen!

Gigo kwam op me afgelopen en nam me in een dikke knuffel. Ik weende gewoon verder op zijn schouder.

"Shhh Zeza het komt wel in orde."

Maar het ging niet in orde komen. Het kán niet in orde komen.

"Wat is er gebeurt?" vroeg hij met zijn zachte stem. Ik gaf hem het briefje. Dat zou alles moeten uitleggen.

Hij las het snel terwijl ik nog altijd in zijn armen zat. Ondertussen zaten we al op de grond.

"O jee, Zeza... We zullen er alles aan doen om hem terug te krijgen! Alles! "

Als we hem maar terug zouden kunnen krijgen....

~~~~ ~~~~ ~~~~ ~~~~

A/n

Hello!!

Dusssss wat vinden jullie ervan? DE SPANNING KOMT OP WOOOO eng he?

Even een vraagje: vinden jullie de hoofdstukken lang genoeg of te lang/te kort?

Okay tot volgend hoofdstuk?

BTW: IK HEB NET GEZIEN DAT DIT VERHAAL 400 READS HEEFT!!! OMG 😱😱 I'M SO HAPPY!!! MENSEN LEZEN ECHT DIT VERHAAL! Because i'm happy clap along if you feel like that's what you wanna do! 👏👏👏 :p

Soooooo okay bye

My Underwater WorldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu