draga jurnalule
azi s-au oprit rusii din a ne mai bombarda
da nu inteleg de ce tocma bucurestiul cand au toata tarasau era ceva ca rusii sunt anti emo...oricum
ma ascund aici in sound de trei zile traiesc doar din painea furata si dorm pe o balta de pipi astept sa ma gaseasca cineva sau macar sa gaseasca acest jurnal electronic pe iphone-ul meu din statie la unirii
am incercat sa intru in baie darusa era blocata
dupa ce am fortat-o am dat peste doua cadavre...unul a unei fetite de 13 ani cred..semana cu mine la corp si unul a unui tip de 20. parcea ca faceau sex pe un maldar de prezervative folosite dar acum erau prajite de la bombe. mi-e frica sa ies de sub masa ca sunt atatia copii la mese si la bar cu berea in mana si hanorace de mall cu supreme doar ca unii nu au cap sau le-au cazut ochii in pahare.
ora 13:00..mi-am facut curaj sa ies, am furat un pachet de tigari din hanoracul cu porc pe care il purta unul din baietii morti din sound...cred ca era crush. ies afara sa fumez. aerul e prea greoi si incetosat. in momentele astea imi amintesc cand aveam 13 ani si offtopicul era asa blana frate cand mergeam pe afi si ne scriam toti numele cu markerul pe pereti sau beam acolo cate un pet cinci. mama...ce ma batea mama cand ajungeam acasa cu miros de tigara pe haine...mama...probabil a murit si ea. da sa o dau naibii ca niciodata nu a fost alaturi de mine nu ma lasa noaptea afara si mi-a aruncat tuburile de vopsit masina cu care faceam graff-uri. apoi mi-a venit o idee!
am mers repede spre unirii. am ajuns in parc. auzeam plansete. am vazut doua fete care supravietuisera si ele! le-am recunoscut din offtopic, mary kms si diana pump!!! nu am vorbit niciodata cu ele prin mesaje ptc nu eram la fel de populara ca si ele dar acum era sansa mea!
mary kms: nu cred fata fix cand a auzit ca au inceput rusii sa ne bombardeze mi-a pus nudurile pe facebook!! osa mor!
diana pump: hai nu-i nimic fata oricum majoritatea sunt morti si nu te cunosc, plus v-ati futut doar o data, nu-i ca si cum te-a filmat nu? ai 12 ani totusi e ilegal.
andreea fz (eu): hei fetelor..hai sa mergem la fabrica parasita poate mai gasim pe cineva! sa ne adunam mai multi lasati plansul!!
mary kms s-a ridicat repede la mine si a inceput sa urle pitigaiat :
da ce cauti ma panaramo? cearta? cearta vrei a hai sa ne batem. vezi napolitanele astea?
si mi-a trantit napolitanele de cap
am fugit plangand spre fabrica in speranta ca nu mai era nimeni viu sa ma poata viola
acolo...5 baieti cu fesuri de pescar ascultau satra benz si beau codeina din pahare de unica folosinta....
va urma
YOU ARE READING
Bucurestiul post apocaliptic
Teen Fictioneu andreea fz m-am gandit sa scriu o carte mai diferita de fan-fiction-uri va prezin bucuresti dupa apocalipsa :d