Śmierć

48 5 0
                                    

Mark już wycelował Ola
w łzach płakała aż spadł na ziemie i zaczoł się dusić to nie Lisa miała zginąć ale Mark . Wszyscy w zdziwieniu powtrzyli na ciało Marka w tym samym czasie usłyszeli głos nieznajomego mòwiący  „kto to" okazało się  że to jest ruwnież  jakiś pan na wyspie  onazwie Charlie powiedział że też utknął na tej wyspie  mòwił że ta wyspa jest przeklęta  i że na tej wyspie żyje  zła potężna wiedźma  która włada tym światem . Mówił też że raz się z nią spotkał i prawie umarł  . Nagle wszyscy usłyszeli szelest w krzakach i podeszli do krzaków a za nimi był Charlie. Niestety żaden z bohaterów nie wiedział że tak naprawdę to Charlie był wiedźmą  kiedy bohaterowie się odwrócili krzyknęli „AAAA" wiedźma  Daniel i Lisa szybko się schowali  niestety reszta nie zdążyła  wiedźma szybkim machnięciem ręki zabiła Gosię i Aleksa okazało się że puzzle to oni sami i że jak któryś umiera to puzzel wychodzi z ich ciała . Daniel i Lisa szybko  wzięli puzzle  położyli je na ziemi i ułożyli  potem ustawili się jak dwa ostatnie puzzle w ciągu paru minut świat na którym się znajdowali się zawalił i  wrócili do kawiarni tym razem bez grupy przyjaciół wyszli z kafeterii i zobaczyli tylko chmury wyglądające  jak ich przyjaciele.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
PuzzleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz