Zemsta

41 4 1
                                    

Alex,Lisa,Gosia,Daniel,Mark,Ola w zbrojowni znaleźli między innymi czosnek i specjalną broń nazwaną nabijaczem. Nabijacz to jedyna broń która może zabić istoty na tyle potężne jak wampiry.  Lisa bardzo dobrze umiała budować pułapki więc zasadziła dużo wokół i w wili. Teraz tylko czekali na właściwy moment aby któryś z rodziców wiedźmy w nią wszedł .
Niestety plan się powiódł Daniel rozstawił czosnek przed drzwiami żeby wampiry nie weszły (wampiry nie nawidzą czosnku ).  Hrabia schodził powoli na duł ponieważ usłyszał dziwne odgłosy  szybko wzięli  nabijacza  i Ola wbiła go mu prosto w serce mama czarownicy słysząc leki jęk jej męża zbiegła na duł w tym samym czasie kiedy zobaczyła swojego męża z wbitym nabijaczem w jego Lisa podeszła do niej wbiła jej nabijacz ale nic się nie stało mama czarownicy  zamieniła się w nietoperza i odleciała. Wszyscy byli strasznie zaskoczeni i z niedowierzaniem patrzyli na drogę którą odleciała czarownica . Przyjaciele wbiegli na górę ale nikogo nie spotkali. Przyjaciele chcąc się wydostać z dziwnego miejsca i z wili pobiegli tam skąd ukazali się w tym miejscu lecz nic tam nie było. Więc postanowili że się nie podają chodzili wokół wili przez pare godzin ale nic nie znaleźli nagle tupot ale nie jasnej osoby ale kilku po chwili przed nimi ukazała się siostra czarownicy która była pół pająkiem pół człowiekiem.

 Więc postanowili że się nie podają  chodzili wokół wili przez pare godzin  ale nic nie znaleźli nagle tupot ale nie jasnej osoby ale kilku po chwili przed nimi ukazała się siostra czarownicy która była pół pająkiem pół człowiekiem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
PuzzleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz