aan het werk!

18 1 0
                                    

Het is 08:30 's ochtends en in het Bushraw gebouw is het alweer erg druk. Ook Anna gaat weer aan het werk naar een weekend langs te zijn geweest bij haar moeder in een buitenwijk van Stockholm. Anna zelf woont in Stockholm en werkt al 3 jaar bij het journalisten bedrijf Bushraw voor de Zweedse televisie. Ze gaat vaak weg voor lange reizen naar het buitenland om verslag te doen voor REIZEN MET STOCKHOLM. Een televisie programma waarin mensen naar allemaal verschillende landen gaan om verslag uit te brengen en geven op het einde van het programma hun mening. Anna had dit weekend vrij dus was ze naar haar moeder geweest.


Anna zit rustig op haar eigen kantoor te werken totdat haar baas binnenkomt, meneer Den Hennis. Hij stelt voor dat ik deze keer meega op een luxe cruise richting het zuiden van Frankrijk. Ik zelf wou altijd al een keer naar Zuid-Frankrijk. Alleen op een cruise...... 

Ik zelf heb watervrees, op een boot durf ik echt niet. Ik ben als de dood dat ik verdrink! Maar als ik het niet doe verlies ik mijn baan of mag ik nooit meer op verre reizen en dat vindt ik juist zo leuk aan deze baan. Dus ik heb besloten dat ik wel ga. Ik zeg tegen meneer Den Hennis dat ik het doe en dat ik niet tegen aarzelde.

Ik had echt niet een bijzonder leven. Mijn vader was al jong overleden en mijn moeder woonde in een buitenwijk van Stockholm en ik zelf, tja ik woonde in een appartement het was wel mooi alleen zo leeg in m'n eentje. Op een of andere manier had ik wel zin in de cruise het leek me een mooie route naar Zuid-Frankrijk. Maar 10 dagen op het water leek me toch best wel eng.








Verdachte Cruise.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu