Noční nebe
Já jsem velice noční sova, takže noční nebe je jaksi mojí nejoblíbenější částí dne :D..a jsem si naprosto vědomá toho, že tato věta nedává smysl, ale tak nějak popisuje co cítím.
Asi nejsem zdaleka jediná bych řekla. Ale abyste tomu přesně rozuměli jak to mám s nocí..miluju noc, je nádherná, lidi spí a je dokonalé ticho. Ne, není to osamělí a takový blbiny..tedy pokud si vážíte samoty stejně jako já. Ale taky neskutečně miluju spánek. Jakože..hodně. Takže je to takový dilema. Já vím, že o víkendech můžu spát i ve dne, ale to prostě nemá takový efekt jako za tmy ok. Kdybych měla nepropustný žaluzie...to by bylo moc fajn no.
Jo a taky jsem vyrostla s fotografem, takže probdělé noci, v zimě někde na kopci jen aby si můj milý tatínek mohl vyfotit každý dvě vteřiny nebe, mlhu a tak, pro mě mají sentimentální hodnotu :D Přestože jsem to jako malá nesnášela. Teď bych si to s chutí zopákla (asi v tom hraje roli to, že jako malá jsem nemohla pít kafe)
A jak jste na tom vy? Věřím, že je tady pllllno nočních sov.
Mám otázečku.
Měsíc nebo Hvězdy?
Do KOMENTÁŘE prosím!Za mě jednoznačně hvězdy. To kolik se v nich skrývá příběhu je neuvěřitelné (jo táta byl taky astronom (a příležitostně astrolog...ano když bylo něco s nějakou planetou bál se co se mu ten měsíc přihodí zlého...parádní náladička pak :D) docela dlouho, takže o ty příběhy mám taky postaráno...a ano stejně nejsem schopná si zapamatovat názvy souhvězdí i když to mám skoro celej život doma..jejda)
Nebudu už dál otravovat, dobrou noc přeju
ČTEŠ
Lily - a spousta věcí co miluje
RandomAneb zda se o mě chcete něco málo dozvědět, tak teď mátě šanci! Na způsob "spousty věcí proč milovat" Vánoce a Podzim cover • by • me