Capitolul III

667 10 16
                                    

        Azi trebuie sa ma duc la liceu, nu am niciun chef. De ce s-a inventat scoala? Sau nu putea începe de la 10? 😴😴😴.
 
           Ma trezesc, ma gândesc dacă sa mănânc sau nu. M-am hotărât, nu voi manca, îmi voi lua ceva în drum spre liceu.
           Ajung destul de devreme cam pe la 7:40. La ora asta nu prea e nimeni în clasa decât 2 băieți pe care ii salut, și îmi  pun geanta pe scaun. Mă plictisesc în clasa așa că ies și mă duc la Andrei în clasa (eram la același liceu) să văd ce face și să văd dacă clasa lui e la fel de goală.
         - Bună, Andrei!
         - Bună, Sophie!
         - Hei, și tu ești singur în clasa?
         - Pai ,asta e dezavantajul sa stai în oraș și aproape de liceu. Și nici nu am ce face acasă.
         - Da știu cum e, că doar stam in același bloc,nu?
         - Dap, nici tu nu ai avut ce face acasă?
         - Nu,plus că așa am ocazia sa mai vorbesc și eu cu tine.
         - Ok, și despre ce ai vrea sa  vorbim?
         - Ăăă, pai, nu știu, mai ai și tu vreo iubită sau ești tot cu obiceiurile vechi, adică cu cât ai mai multe cu atât mai bine...😂😂
         - Nu, nu mai sunt cu multe fete, de fapt cu niciuna, m-am plictisit, vrau o pauză și văd ce fac pe urmă.
         - Ok, hai că te las, că începe ora și am matematica,pa (și-l pup pe obraz💋😘).
        Am ajuns în clasa și tot nu era toată clasa ,bine multi fac naveta, și na, mai întârzie. Dar macar prietenele mele stau în oraș ,ce bine... Uraa, a venit și profa, care era și diriga. Azi ghiciți despre ce am învățat, despre "Ecuații iraționale", ce bucurie pe noi...
          În sfârșit s-a făcut ora 14 și putem pleca. Ce bine că învățăm dimineața, așa putem merge acum în oraș, dar nu știu să văd dacă pot și prietenele mele. Da, nu pot , pentru că mâine avem două teste și na, trebuie să învețe. Uite un avantaj sa înveți de la început acum numai stau sa învăț, ci doar sa repet. O să-l întreb pe Andrei daca iese cu mine în oraș ,ca prieteni( nu va gândiți la altceva) sau daca nu sa vina până la mine sa mai povestim și noi,că n-am mai făcut-o de mult.
          Îl văd pe Andrei:
    -Hei, Andrei!
    - Hei, Pitico!
    - Nu-mi mai zice așa ( strambandu-ma la el)
    -Pai,ești pitica,cum ai vrea să-ți zic "giganto"?
    -Pai ,nu , bine, hai lasă așa...
    - Ok( râzând)
    - Vrei sa mărgele în oraș sau sa ne plimbam sau sa vi pe la minne?
    - Ok, vin pe la tine diseară sa vedem un film, ce zici?
    - Super, fac niste popcorn și văd eu ce mai fac ..
    - Bine ,hai pa!( de data asta pupandu-ma el pe obraz😘).
    - Pa!
    

     To Be Continued

Hei, scuze că n-am mai postat,dar liceul e greu plus că pe noi ne ascultă până și în ultimă săptămână. Am test la fizică, mă ascultă la mate, la istorie și la română. Și inca o data mii de scuze pt întârziere,pup.
     Scuzati-mi greșelile de gramatica sau ortografie,daca sunt, mulțumesc.
   Și o sa incerc sa postez o data la o săptămână sau la două.
    Să-mi spuneți cum vi se pare...

  
    

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 29, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Primul Băiat, Prima Noapte+18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum