Capitolul I

850 10 3
                                    

Bună ma numesc Sofia, dar prieteni îmi spun Sof sau Sophie. Eu sunt în clasa a X-a F și sunt pe matematica-informatica. Da, da multă lume ar merge pe filologie, dar eu iubesc matematica și în același timp calculatoarele și informatica
Am doua prietene foarte bune și nebune într-un mod bineînțeles bun. Pe ele le cheamă Claudia sau cum îi zice mai toată lumea Clau și Denisa pe care o stigam Deny cu y 😂😂😂.
Claudia a avut vreo trei iubiți pana acum, dar acum este cu un tip de aproximativ un an pe care-l cheamă Andrei. Iar, Dede (îi se mai zice și așa, bine mai mult eu cu Clau, dar în fine) e la prima ei relație de vreo patru luni. Eu surpriza, surprizelor nu am iubit și nici n-am avut unul în concluzie nu m-am sărutat cu nici un băiat. Arat destul de bine la cei 16 aproape 17 ani ai mei, sunt slabă am parul negru ca abanosul da, da Alba-ca-zăpada, știu, dar așa e, am o piele mai închisă la culoare, dar nu sunt o afrodisiaca sau ceva, sunt româncă.

Știu e scurta, dar am vrut sa fac o scurta prezentare a personajului principal și puțin din viața ei. Vreau sa știu dacă va plăcut pana acum, scrieți-mi în comentarii. Dacă exista vreo greșeală de ortografie sau altceva spuneti-mi. E prima mea carte scrisa sper ca am scris cum trebuie, și sper sa va placa.

Primul Băiat, Prima Noapte+18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum