If there is no moon...🌙 9

2.5K 232 12
                                    

Pha'sPOV

ကြၽန္​​ေတာ္​ႏိုး​ေတာ့အိပ္​ရာထဲမွာ Yoမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး...
နာရီၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့

10:10 Am

Pha: "Yo........."

Wayo: "P ႏိုးၿပီလား...​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲဝင္​​ေနလို႔...
P အိပ္​ခ်င္​​ေသးရင္​ဆက္​အိပ္​ပါလား....P...မ​ေန႔ကကြၽန္​​ေတာ့္​ေၾကာင္​့Pအိပ္​​ေရးပ်က္​ထားတယ္​မဟုတ္​လား"

Pha:"ကိုယ္​ကရတယ္​...Yoသာ​ေနမ​ေကာင္​း​ေသးဘဲနဲ႔​ေရသိပ္​မထိနဲ႔...."

Wayo: "အင္​းပါ........"

Pha: "မ်က္​ႏွာသြားသစ္​လိုက္​ဦးမယ္​..."
ကြၽန္​​ေတာ္​ထြက္​လာ​ေတာ့...သူအိပ္​ရာထျဲပန္​လဲ​ေနတယ္​

Pha: "Yo.....ဆန္​​ျပဳတ္​​ေသာက္​ရမယ္​...ကိုယ္​သြားဝယ္​​ေပးမယ္​....ခဏ​ေစာင့္​..."

႐ုတ္​တရက္​Yoတစ္​​ေယာက္​လဲ​ေနရာက​ေနထထိုင္​ၿပီး....

Wayo: "ဟင္​....ဆန္​ျပဳတ္​ႀကီး...မစားခ်င္​ပါဘူး...."

Pha: "မစားခ်င္​ရင္​ဘာလို႔ဖ်ား​ေအာင္​​ေနတုန္​း....မရဘူး...ဆန္​ျပဳတ္​ပဲစားရမယ္​....ခဏ​ေစာင္​့..."

Wayo: "ဟာ.....ဟာ....P ကလဲ...ဆန္​ျပဳတ္​မစားခ်င္​ပါဘူး
တျခားဟာစားမယ္​​ေလP​ေနာ္​...."

Pha: "လာခြၽဲမ​ေနနဲ႔မရဘူး...ဆန္​ျပဳတ္​ပဲ...အဖ်ား႐ွင္​း႐ွင္​း​ေပ်ာက္​သြားမွ...စားခ်င္​တာဝယ္​​ေကြၽးမယ္​...ခု​ေတာ့ဆန္​ျပဳတ္​ပဲ...."

Wayo: "Pကလည္​းခ်စ္​တယ္​​ေလ​ေနာ္​...ဆန္​ျပဳတ္​မဟုတ္​ဘဲတျခားဟာဝယ္​ခဲ့​ေနာ္​..."

အသည္​း​ယား​ေအာင္​လာလုပ္​​ေနတယ္​...

Pha: "​ေကာင္​းၿပီ​ေလ...ဆန္​ျပဳတ္​မဟုတ္​ပဲဒီဟာဆိုရင္​​ေကာ.."

သူႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြကိုကုန္​းနမ္​းပလိုက္​တယ္​....

Pha: "ဘယ္​လိုလဲထပ္​ယူဦးမလား....ဆန္​ျပဳတ္​စားမလား"

Wayo: "Pကလည္​းကြာ...အဖ်ား​ေတြကူးကုန္​​ေတာ့မွာပဲ..ဆန္​ျပဳတ္​ပဲစား​ေတာ့မယ္​..."

Pha: "ၿပီး​ေရာ....ခဏ​ေစာင္​့..."

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေလွကားကဆင္​းလာ​ေတာ့...pringနဲ႔​ေတြ႔တယ္​...
ကြၽန္​​ေတာ္​မျမင္​ခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ၿပီးလွည္​့ထြက္​လာမလို႔ကို..

If there is No Moon...🌙Where stories live. Discover now