If there is no moon...🌙 15

2K 195 7
                                    


Pha:"မား...ကြၽန္​​ေတာ္​ျပန္​​ေရာက္​ၿပီ..."

Pha's mom: "မင္​းအိမ္​ျပန္​လာ​ေသးတယ္​​ေပါ့..."

Pha: "မားပျဲပန္​လာဆို..."

Pha's mom:"ဘယ္​တုန္​းကမင္​းငါ့စကားနာ​းေထာင္​သြားတာလဲ..."

Pha: "........."

Pha's mom: "​ေျပာစမ္​းပါဦး...မင္​းအိမ္​ကိုလည္​းျပန္​မလာ​...
ေက်ာင္​းလည္​းမတတ္​တဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေလး..."

Pha's Dad: "မင္​းကလည္​းသိရဲ႕သားနဲ႔​ေမး​ေန​ေသးတယ္​."

Pha: "အင္​း​ေလ...
မားကလည္​းသိ​ေနလဲ...
ဘာလုပ္​ဖို႔​ေမးတာတုန္​း...
​ကြၽန္​​ေတာ္​အ​ေပၚတက္​​ေတာ့မယ္​...
​ေရမိုးခ်ိဳးၿပီးအိပ္​​ေတာ့မယ္​...
နက္​ျဖန္​​ေက်ာင္​းတက္​ရဦးမယ္​...."

Pha's mom: "မင္​း...မင္​း....​ေနဦး..."

Pha: "သြားၿပီ...ခ်စ္​တယ္​...အာဘြား..."

Pha's mom: "ဟင္​း...​ေကာင္​စုတ္​​ေလး...ခုမွမ​ေအကိုခ်စ္​တယ္​​ေျပာတယ္​..."

Pha's Dad: "မင္​းနဲ႔​ေတာ့လည္​း...
မင္​းပဲျပန္​လာဆိုလို႔...
သူနဲ႔မခြဲႏိုင္​လို႔ကိုယ္​့ကိုကိုယ္​ sucide လုပ္​တဲ့ခ်စ္​သူကို..
ထားၿပီးမင္​းဆီ​ေရာက္​လာတာပဲကို...."

Pha's mom: "ခု​ေခတ္​လူငယ္​​ေတြမ်ားခက္​တယ္​...ဘာလို႔မ်ားsucideလုပ္​ခ်င္​ၾကတာလဲ..."

Pha's Dad: "အဲ့ဒီလူငယ္​​ေတြထဲမွာ...မင္​း...သားလဲပါတယ္​..."

Pha's mom: "ကြၽန္​မသားကအဲ့လိုလုပ္​ခဲ့တာ​ေသခ်ာလို႔လား...မ​ေတာ္​တဆ​ျဖစ္​တာ​ေရာမျဖစ္​ႏိုင္​ဘူးလား...
Phanaကအဲ့လိုလုပ္​မယ္​့က​ေလးမဟုတ္​ဘူး..."

Pha's Dad:"ငါလည္​းအစကအဲ့လိုပဲထင္​မိတာ...
သူ႔ကိုတိုက္​ခဲ့တဲ့ကားပိုင္​႐ွင္​က​ေျပာတုန္​းက​ေတာင္​ငါမယံုဘူး.
အဲ့ဒါနဲ႔ အဲ့ဒီလမ္​းဆံုက ​​ေကာ္​ဖီဆိုင္​ ကိုအကူအညီ​ေတာင္​းၿပီး.CCTV ၾကည္​့ခဲ့တာ...တကယ္​ပဲမင္​း...သားက ကိုယ္​ဘာသာကို ကားတိုက္​ခံခဲ့တာ...ကိုယ္​့မ်က္​စိ​ေတာင္​ကိုယ္​မယံုခဲ့ဘူး...
​ေဆးပညာ​အရ​ေတာ့စိတ္​က်န္​းမာ​ေရးလိုအပ္​ခ်က္​ပဲ...
ကိုယ္​က်န္​းမ​ေရးကိုပဲဂရုစို္က္​လို​့မရဘူး...စိတ္​ကလည္​းအ​ေရးႀကီးတယ္​..."

If there is No Moon...🌙Where stories live. Discover now