Humorníček 👅

443 31 4
                                    

Pohled Shizua:
Spadne mi pusa až někam na zem..Co to kurva.."Neruším zlato?" Ušklíbne se na mně a namíří zbraní na Izayu...Nevím co mám dělat.."Ty taková nejsi" Zavrčím..."Na to ti už neskončím už jednou si mně překecal ať tu svini zkurvenou nezabíjim a už vím proč..Ty si tu s nim prožívaš románek, zatím co ja sbírám síly a vymýšlím plán. Drahý budeme zase štastná rodinka lásko..a tu sviní zabiju a nebo ho budeš mít jako bokovku.." Zasměje se.."Necháš ho bejt...já tu malou hnusnou svini miluju..už kurva dlouho jen jsem si to nechtěl přiznat.."

Pohled Izayi:
Sleduju ty dva.."Víte že jsem tu taky a slyším to..mohli by jste o mně mluvit kapku lépe..je to jen prosba"..Střelí vedle mně..Dám ruce nad hlavu.."Už mlčím...heh.." Zazubím se..Kurva a jsme v hajzlu.."Psst Shizu-chan..V kapse mám nožík.." Šeptnu a přitulím se k němu..Kouknu na Varonu.."No co..tulím se...Chci umřít milovaný " Zasměju se.."Nemůžu za to že si vybral mně ha!"

Pohled Shizua:
Výborně Izayo ještě ji provokuj..Fakt tleskám..Snažím se nahmatat ten nožíček...Do hajzlu..Kdyžtak Varonu hold zkolím...Ha mám ho!!..Co kurva teď!?...Do hajzlu!!...Varoně cuká nasraně oko...A Izaya mně něco zas šeptá..."Shizu-chan..Psst..Tamhle... Vidíš na zdi to tlačítko!?" Ani nečeká na mojí odpověď a hned pokračuje "..Tref se do něj přivolá posily, pak už budeme muset jen zdržovat..počkej odpoutám její pozornost..." Zazubí se na mně a já se připravím házet..."Hele bloncko musím na záchod hehe.." Zvedne se a dá ruce nad hlavu..Varona vystřelí ale on se ji naštěstí vyhne..Uff...."To se dělá střílet na těhotnou matku dvou dětí?!" Co to kurva kecá!?..No fajn.. zabírá to...Hodil jsem po tlačítku nožík..Ano rozsvítilo se..!!

Pohled Izayi:
Koukl jsem na Shizu-chana..On to dal..Chtěl jsem se na něj vrhnout a ošukat ho, i když by se asi nenechal...No ale zpátky k okecávaní.."No to víš, Shinra mi píchl takovou látku a můžu otěhotnět..Přece by si nezabila ubohé mimi uvnitř mně..Umh totiž..Přece by si nezabila dvě nebohé nevyvinuté tvorečky"..Koukala na mně, jak kdyby se jí právě vypařil mozek a Shizu-chan to samý..Ach bože.."Ty si v tom?" Dostane výtlem a začne se válet smíchy po zemi a já se hned po chvíli válím taky.. Najednou nás Shizu-chan oba zasedl..a dal nám nasraně ruku na krk..Udělal to v zápalu vzteku a já na něj koukal vykuleně.."Vy svině!!" Vrčel..mohl by nám krky vymačkat jako citrony..Díval jsem se mu vyděšeně do očí.."Sh...Shizu.." Nemohl jsem dejchat..Dusil mně..

Pohled Shizua:
Uvědomil jsem si co dělám a pomalu mu krk pustil..Ale ji ne..Ji jsem ještě přiškrtil..Oba jsou svině..Ale Izaya je Izaya..k němu to sedí ale k ní ne! Po chvíli tu byli Izayi bodyguardi..a zneškodnili Varonu..Objal jsem Izayu a líbal ho na krček, na kterém měl rudy otisk od mého sevření.."Omlouvám se víš jaký jsem když mám vztek.." Izaya se ušklíbl.."Víš co mně vzrušuje?" Na co zas v tyhle chvíli myslí.!?."Co tě vzrušuje..píchání jednorožců? Protože ty rozmanité barvy na té tvé kebulce přímo křičí..Izaya si hraje na jednorožčího může..Jenže tě zklamu bleško, ze škudců se běžně jednorožci nestávají..a já s jednorožci nemrdám.." Zasměju se zle.."Shizu-chan" Zakňourá na oko uraženě..Izaya-chan řeknu si v duchu..už jsem mu tak řekl..no tak no vůbec to nezní roztomile..No ono vlastně vlastnitel toho jména ani není..."Nesnaž se být roztomilý..Nejde ti to.." Zasměju se mu..A začnu ho lechtat.."Haha je to lechtivý.." Izaya se začal smát.."Shizu...hahaha..Shizu-chan nech toho měli by jsme řešit naše syny...teda tvého syna!" Furt ho lechtám.."Ale až to vyřešíme tak mi dáš" Zamručim..a ještě si zapálím cigaretu..Dlouho jsem ji neměl..No ale našel jsem si jinou drogu..Tu ale nemůžu až se naseru zlomit, hodit na zem a zašlápnout!! Ta představa že bych pokaždémísto cigaret kouřil Izayi je divná..

Fotříci a Jejich spratci (Shizaya :3)Kde žijí příběhy. Začni objevovat