Že by ty dvě slova?

572 73 18
                                    

Pohled Izayi:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled Izayi:

Shizu-chan si začal určovat tempo a strkal mi ho ostře až do krku a do žaludku mi ho náhodou narvat nechce no nemám mu ho rovnou sníst?...Dávil jsem se a začali mi téct slzy tak jsem se na něj radši ani nedíval...jenže mi jedna slza stekla a kapla mu na podbřišek a on si přestal určovat tempo a já se mohl nadechnout.."Izy dobrý?...Hej bleško?..Lásko?" On mi zase tak řekl...Awww... Koukl jsem na něj a usmál se on mi úsměv oplatil a věnoval mi starostlivý pohled.."Dodělej mně rukou ano?" Kývl jsem...Chytil mně jemně za vlasy a přitáhl si mně do polibku a jen mně konejšivě hladil...Vyhledal jsem rukou jeho chloubu a začal jsem mu honit..Usmál se do polibku a mručel a 'vzdychal' mi do úst...Po chvíli jsem cítil že mu v něm škube..Přestal jsem ho líbat a přemístil se zase dolu...Znovu ho pojal do úst a začal rychle pohybovat hlavou...Shizu-chan se zasmál a začal mi zase přirážet až do krčku...Stačilo pár prudkých přírazů a udělal se mi hluboko do krku..."To si nemusel." Zazubí se a oddechuje..Všechno spolknu teda skoro všechno..něco mi vyteče heh nemám držku jak velryba, tak si to snad můžu dovolit..."Ale já chtěl" Zašklebím se.."Tvoje výrazy jsou k nezaplacení..."

Pohled Shizua:
Achjo ta pusinka..Jeho úžasná pusinka...Zkousl jsem si ret a z pohledu jak mu moje sperma stéká po bradě jsem znovu ztvrdl...Do háje...Otřel jsem mu pusu..Sundal jsem mu kalhoty a boxerky...A taky mu začal kouřit ale jelikož bych ho do něj nejradši vrazil a ošukal ho tak jsem si u jeho kouření radši honil...Izaya si po chvíli začal určovat tempo...Mně na něm snad už ani nic nevadí...Není to divný?"Ahmmnn Shizu-chan vraz ho do mně..!." Zavzdychá...On chce umřít či co?! "Izayo na to zapomeň!!.." Zavrčím a začnu si rychleji honit a pokračuju v jeho kouření...Udělám se a jemu už jen honím...má slabou chvilku, že bych z něj něco dostal?! Fajn..
"Izayo proč ty vlastně tak 'miluješ' lidi..Někdo ti ublížil.?" Kouknu na něj, musí to že je takový mít nějaký důvod.."Hehe Shizu-chan je to dost možný" Zasměje se..."Děti mně heh neměli rády řekl jsem si že budu něco víc než oni..proto 'miluju' lidi heh" O co že to není celá pravda.."Izayo mně můžeš říct všechno, viděl jsem tvé slzy úplně bezcitná sviňe nejsi" Usměju se a zpomalím v jeho hoňění.."Jo si jediný komu je ukazuju si jediný kdo mi je po dlouhý době způsobyl."..Koukne na mně z ušklebkem ale za nim se skrývá něco jiného ten ušklebek není čistý .."Izayo to jak jsme spolu poprvé spali to nebylo tvé poprvé s klukem co?" Kouknu na něj a on se uchechtne.."Musíš odkryvat staré rány Shizu-chan?...Ne nebylo heh" Kouknu na jeho tvář i přes ušklebek vidím že o tom nerad mluví, ale já ho do toho nenutil je od něj hezké že se mi svěřuje... "Promiň v pořádku?" Pousměju se .."Heh jo je to v pohodě všechno je v pohodě ...heh" Takže není.."Zneužívali tě?! Ubližovali ti?! Šikanovali tě..?!!!" Začínal jsem ho vidět v jiném světle..." Možná...hehfňuk heh..Míval jsem dlouhý vlasy a oni ze mně měli holku dělali ze mně debila dělali si ze mně dobrý den přišel někdo komu jsem věřil vzali mně mezi sebe ale každý komu jsem věřil mně podrazil u nich to nebylo jinak znásilnili mně tím nožíkem co mám mi odřezali vlasy...a od tý doby spoléhám jen na sebe...naučili mně že někdo tu svini dělat musí jinak tě svět má slušně u prdele..Začalo mně to bavit..Hodně bavit...Stal jsem se čím jsem a budu...Ten nejlepší informátor...alespoň trochu si mně někdo cení alespoň něčeho jsem dosáhl. ..I když mně většinou nenávidí...Nenechám se jen tak stáhnout Shinra byl v pohodě podobně jako Jitsun, ale pak přišli ti ostatní a on se změnil, bál jsem se že to bude stejný a tak jsem po tobě tenkrát vyjel." Vykulil jsem to oči a zase mu začal kouřit...Netrvalo dlouho a on se hlasitě udělal...Spolkl jsem jeho nadílku olízl se objal ho..."Mrzí mně to.."

Pohled Izayi:
"Heh to nemusí....Shizu-chan já chci sexík...co s tím uděláš?"Zahyhňal jsem se...Měl jsem mu vůbec říkat tak osobní věci...Vždyť spolu jen spíme.."Pokud vím tak si tu ještě před chvílí prosil ať ho do tebe nervu takže nevím..." Zahihňám se..."No tak já taky nevím jedině že bych byl teda nahoře..." Zavtipkuju a Shizu-chan se na mně podívá nejdřív pohledem..Co to kurva?!...ale po chvíli polkne a lehne si vedle mně s roztaženýma nohama a teď čumím pohledem...Co to kurva?!..já...On mně fakt nechá ho ojet?!

Pohled Shizua:
Napadlo mně že to není špatný nápad, nevím proč, ale já mu věřím, sice toho budu asi litovat ale co...Lehl jsem si a roztáhl nohy od sebe...Tohle bych nikomu nedovolil...CO TO KURVA DĚLÁM..."Ou heh ty mi to fakt dovolíš? Mně?? Manipulátorovy a prolhanýmu vyčůránkovi Shizu-chan?" Nahl se nade mně..a já ho pohladil.."Věřím ti važ si toho že tě nechám mně ošukat...To se opravdu často nestává...Ano možná toho budu litovat, ale kdybych ho narval do tebe bolelo by tě to" Usměju se...Izaya mně začne líbat..."Shizu-chan hehe ty ale umíš příjemně překvapit...Heh ne jen že miluju lidi...Normálně mně všechno poslední dobou nutí milovat tebe..." Kouknu na něj a on mně pohladí po otvoru.."Bude to poprvé kdy tě někdo omrdá?" Polknu...docela se bojím.."Ano bude Izayo" Zavrčím a na jednou do mně vrazí hned dva prsty... A než se nadám jsem spoutaný a strká do mně dilda naštěstí ještě malý...To byl špatný nápad hodně špatný...Já se opravdu chci nechat ošukat od Izayi...Toho Izayi???!! Začínám mít kurva že strach...Co když mu o to šlo? Přijde mi že nemám srdce mu už ani zkřivit vlas...No tak to je v prdeli..."Shizu-chan máš strach?" Probere mně z přemýšlení Izaya.."Ne to teda nemám!!" Zalžu...

Pohled Izayi:
Heh on mi to fakt dovolil.. No tohle bude můj zlatý hřeb podlosti...Začal jsem ho připravovat...A vida heh zřejmně si pořádně užiju...Dobrá zpráva pro mého kámoše dole a zároveň i pro moji prdel, alespoň mně nebude tolik bolet...A navíc jeho prdel je stále pana takže...Začal jsem do něj strkat mini dylda..."Hehe...Shizu-chan je všechno v pohodě..nebolí to?" Zašklebím se a vytáhnu z něj dylda..."Ghaa...Jo.. je od tebe slabota se ptát jestli jsem v pohodě, ale díky že na mně bereš ohledy" Jako no můžu se mu na to vysrat, ale fakt nechci aby ho to bolelo...I když jsem svině no takže heh uvidíme co moje hlavička vymyslí..

Pohled Shizua:
Snažil jsem se nevzdychat..Nelíbí se mi že mám na sobě pouta...Jestli do mně něco zase píchne.."I..Izayo" Zastenám když mi napluje penisem na otvor..Tak na co kurva čeká ať mi ho tam vrazí.."Shizu-chan" Zavrní a políbí mně...Víc mi roztáhne nohy a pomalu ho do mně s ušklebkem na tváři strká...Opravdu pomalu, to i šnek by ho do mně strčil rychleji kdyby nějaký měl...Podepsal jsem si rozsudek smrti..."I..ahh..Izayo kurva dělej něco... už si přestaň hrát.." Docela to začíná jako bolet ty dylda byly jak prsty ale on ho nemá zrovna malýho a jelikož je moje prdel pana je to dost nepřijemný.."Copak ..bolí Shizu-chan?" Zašklebí se na mně a políbí mně..."Ne nebolí.."Zavrčím"Možná trochu.." Dodám po chvíli..Grr zmrd..málá krysa blecha zkurvysyn ale taky můj mohl bych říct milenec..miláček..láska..I když jsem mu to neřekl asi ho miluju..No ode mně není úplně normální nechat se ojet od mého úhlavního nepřítele..POMOC MNĚ FAKT PŘESKOČILO!!??...
...........Pokračování příště.........

Ohayo lidi hádejte kdo vám přináší další kapitolu prakticky o ničem ano já (-_-) XD Je tu jen Izy a Shizuo XD heh... No nicméně doufám že si ji užijete...XP Btw nahoře na obrázku Izaya s dlouhýma vlasama heh, ale představte si je ještě delší pls XD
Mějte se smějte se a omrdejte se..Pá u další kapči :* ★★Ps:Gome za chyby
Vaše Lee Wendigo♥♥ :3

Fotříci a Jejich spratci (Shizaya :3)Kde žijí příběhy. Začni objevovat