700 kilometrów cz.1

38 6 1
                                    

On? Wysoki, wysportowany brunet z dużymi, ładnymi oczami. Szesnastolatek. Wychowany w dobrym domu, w którym nigdy niczego nie brakowało oprócz... miłości. Lubiany w swoim rodzinnym mieście, jeden z lepszych uczniów jednego z zielonogórskich gimnazjów.

Ona? Wysoka, śliczna trzynastolatka. Wychowana w ciężkiej sytuacji pomiędzy rodzicami. Mająca pasje, ambicje i plany na nie daleką przyszłość. Dobra uczennica jednej z łódzkich szkół.

Jego rodzice? Ojciec - operator maszyn CNC w jednej z większych firm produkujących części samochodowe dla Volkswagena, zarabiający godne swojego zawodu pieniądze. Matka - psycholog dziecięcy.

Oboje rodziców straciło dziecko, a ON - brata. Mimo wszystko wiedzą, że nadal mają syna w wieku, w którym potrzebna jest opieka i zainteresowanie ze strony rodziców. Tej jednak brak. Rodzice jeżdżą w delegacje, zajmują się karierą.

..................................................................................

Jeden z dni listopada 2017r...

Chłopak znalazł w necie opinie na temat aplikacji społecznościowej. Znudzony szkołą i praktykami, pomyślał - "w sumie, czemu nie!". W jednym z komentarzy zauważył przyciągający wzrok komentarz z podanym nickiem. Napisał do NIEJ bez chwili zastanowienia.
"Odpisała!". W tym momencie uznał ten dzień za szczęśliwy.
Po kilku godzinach pytań i poznawania siebie nawzajem uznał, że to chyba nie jest dziewczyna w jego typie. Odpuścił.
Jednak jej imie rozbrzmiewało w jego głowie przez kolejne dwie noce.

Jako uparty chłopak chciał poznać dziewczynę bardziej.
Z każdą minutą, godziną i z każdym kolejnym dniem wiedział o niej więcej - i wzajemnie. Zaczął coś czuć. Coś niezwykłego...

Jednak wszystko nie było takie proste, jakim mogłoby się wydawać.

Pomiędzy nimi - ONA. Śliczna, zawsze uśmiechnięta blondynka z niebieskimi oczami i pięknym, kuszącym ciałem. Właśnie taka, jakie lubił ON. Znali się od 2 lat. Od momentu jego przeprowadzki do Niemiec, ukochanego kraju jego rodziców.
Połączyła ich miłość, która rozpadła się szybciej niż zaczęła. Ale to nie koniec...
Miłość, przyjaźń, namiętność i sex to słowa, którymi byli obrzucani codziennie. Znali ich wszyscy rówieśnicy z okolicy. Ich przyjaźń miała opinię najlepszej przyjaźni damsko-męskiej.

Cdn..

700 kilometrowOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz