"Arghhhh! Takde idea! Kering kontang otak aku. Macam mana ni. Minggu depan dah kena submit. Adooo"
Aku sembamkan kepala kat atas meja yang bertaburan kertas- kertas hasil lukisan aku. Oh lupa nak ckp.. yang aku ni,
Kartunis
Ya aku melukis komik. Tapi aku bukanlah kartunis yang hot macam keith, jinna mai semua tu. Ada la dalam dua or tiga buku yang aku dah publish.
'I got new rules i count them~'
Iphone 7+ kat atas katil aku capai. Tapi bila tengok nama pemanggil serta merta muka be like
'Manager Kim'
Arghhhh macam mana ni. Apa aku nak jawab ni? Mati la nakk.
Perlahan lahan aku dekatkan telefon ke telinga.
"Yeo..yeobuse..yo"
"HAHHH! HYUNRII! BILE KAU NAK HANTAR SEMUA LUKISAN TU! KAU SEDAR TAK HARINI DAH BAPE HARI BULAN. KAU JANGAN NAK BUAT- BUAT AMNESIA PULAK EH. BAIK KAU HANTAR SEBELUM AKU TENDANG KAU GI PLANET MARIKH!"
"er..mianei Mr Kim. Saya belum siap lagi. Sikit je lagi yang tinggal. Kena touch up sikit. Sikiiiiiiiit je. Ermm .. kalau minggu depan bole tak Mr Kim. Ala, Mr Kim kan kacak, kaya, baik hati dan bergaya. Boleh la~ Boleh la~ Hehe""WOI BANYAK LA KAU PUNYA MINGGU DEPAN. TAKDE. AKU NAK LUSA DAH ADA ATAS MEJA AKU."
haishhh pakcik sorg ni. Kalau bercakap tak menjerit tak sah. Tertelan mic masa kecik ke hape la siaa. Pekak telinga aku.
"Ala Mr Kim boleh la. Saya akan pastikan semuanya perrrrrfekkktoooo bile sy hantar nanti. Boleh la ye.. yee"
"HAH KAU.. NAN.."
dan dia membebel lagi. Kau Kim Taehyung, jangan sampai aku geram ngan kau. Aku..
"KAU TAK INGAT KE DULU KAU.."
"WOI KAU JANGAN SAMPAI AKU NGADU KAT GIRLFRIEND KAU YANG HARITU KAU BELANJA SOOMI MAKAN TENGAH HARI. HAH JANGAN LUPA KAU ADA BAGI BOUQUET BUNGA KAT JIYOUNG. LEPAS TU DUA HARI LEPAS KAU ADA BAGI CHAEYOUNG JAM GUCCI BARU KAN. HAH LAGI KAU.."
"OKOKOKOK! submit minggu depan. Bai"
Hah kan settle. Senang. Mention je pasal girlfriend dia. Konfem dia mengalah Kahkah.
Hrmm pensel aku capai semula.
Hrmm bju heroin ni, syik baju sama je. Ishh tuka tuka.. tapi baju design macam mana..
Tok tok tok
Sapa pulak datang ni. Malam malam pulak tu.
Bila aku bukak je pintu terus masuk lima orang lelaki yang berpakaian suit. Hishh ahli koperat mana pulak datang ziarah rumah aku ni. Muka dah la tegang masing- masing. Buat seram aku je.
"Aa.. encik semua ni nak cari siapa ye."
Dengan bodoh nya aku tanya sambil tersengih- sengih macam kerang busuk kat diorang.
Lima orang lelaki tu diam je. Tak cakap pape walaupun sepatah haroom.
Ok. ni la manusia yang jenis tak sapot
member.Tetiba seorang lelaki yang juga berpakaian suit tpi rambutnya blonde menghampiri aku.
Eh jangat dekat dekat. Bukan muhrim."Boleh saya tahu, awak ni park hyunrin ke? "
"Er.. ya saya. Kenapa ye?"
Tbc~♡
Hope you like it. 🌸💕🦄Sorry la abe jeon belom muncul lagi kat chap first. 😭
YOU ARE READING
Gashina + J.j.k
RomanceTo fall in love is very easy, staying in love is a challenge, Letting go is the hardest part Cc; @choconieys Fanfic ni aku dpt idea dr drama yang aku tgk. I LOVE MY PRESIDENT THOUGH HE IS A PSYCO. So, kalau sama tu jangan terkejut pulak yaa 😂