Şuan Mari ve Adrien Çinde olacak. Haberiniz olsun 😉
Mari: Adrien sen neden geliyosun yaaaa!!
Adrien: Seni yalnız başına bırakamam
Mari: Sen olmadan da yapabilirim.
O sırada Mari önde giderken ormana giriş yaparlar. Ve Marinin üstüne tavşan atlar..
Mari: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAÂAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAA!!
Adrien: Hahahhahah- sana demiştim hahahahhahahaaaa.
Mari: Al şunu başımdaaaannnn!!
Adrien: Aldık be tamam.
************************************
Adrien'den
Eve doğru giden ormanda tamı tamına 2 saat Marinin çenesini çektim.. Evde göstericem ona gününü.Ev ufak-tefek gözükmeye başladı. Mari başladı koşmaya.
Adrien: Dur! Mariiiğ!!!!!!!!
Mari: Yakalayamaz kiiii.
Mari anahtarla evin kapısını açtı ve içeri koştu. Üst kata doğru çıktığını görüp hemen arkasından koştum.
Mari'den
Adrien'i o kadar çok özledim ki yatak odasına gelmişim. Adrien'ı tahrik etmek istiyorum. Yatak odasının kapısını kilitledim ve dolaptan dantelli geceliği giydim.
Adrien: Mari aç kapıyı!!
Bende yavaşça kapıyı açtım. Adrien beni baştan aşağı süzüyordu.
Mari: Kedicik hadi gel senin olayim.
Abeyyy ben napıyordumm. Adrien yavaş yavaş üstüme gelirken U dönüşu yapıp kapıya gitti. Gidicekmiydi? Kapıyı kitledi ve üstüme gelmeye başladı..
Adrien'dan
Bu kız beni tahrik ediyor ama ! Yavaş yavaş üstüne yürüdüm. Dantelli geceliğini yırtmadan çıkarttım. Onu öpmeye başladım. O da karşılık veriyordu.. Ve daha derinlere gittim..
Küçük yaşta olan okuyucularım olduğu için bu sahneyi daha detaylı yapmayacağım
Neyse bugünluk bu kadar yeter. Gorüşmek üzeree !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizevi Whatsapp Grubu [TAMAMLANDI]
FanficBu kitap işsizler için tasarlanmıştır.. (Tabi ki de şaka) Adrinette,Ladynoir ve Marichat içericek. Şimdiden iyi okumalar.