Hikaye mizah içerikli bir kitaptır. Beğenmeyen argo içerikli sözcükler yerine hikayenin neresinde hata yaptığımı söylesinler. Düzeltmeye çalışırım.
...
Küçük kız yanındaki arkadaşıyla birlikte salıncakta hız yarışı yapıyordu.
Fazla hızlıydı ve korkuyordu. Durmak için ayaklarını yere sürtmeye çalıştı. Ama ayakları yere değmiyordu. Yanındaki arkadaşıysa onunla alay ediyordu. Kaşlarını çattı küçük kız. Madem ayaklarını yere sürterek salıncağı durduramıyordu, oda atlardı. Hızla kendini yere attı. Kollarında , dirseklerinde ,ve dizlerinde sıyrıklar oluşmuştu. Hala salıncakta olan arkadaşı, salıncağını durdurup yanına gelmişti.
"Ahu iyimisin?"
Diyerek yanına oturdu. Ancak ahu cevap vermiyor ağlıyordu. Küçük çocuk dizlerinin üstünde oturup Ahu'nun dizindeki yaraya nefesini üflüyordu.
Ahu bacağını kendine çekmeye çalıştı. Ancak küçük çocuk izin vermedi. Ahu acıyla inledi.
"Onuy bıyak acıyoy yaa!"
Küçük çocuk sinirle etrafına bakınmaya başladı. Kendisinden beş yaş büyük abisiyle gelmişlerdi parka. Ancak abisi hoşlandığı kızı görünce çocuklar aklından çıkıvermişti. Onur Ahu'nun yaralarına bakıp iç çekti. Ahu'ya dönüp:
"Sen burada bekle ben hemen geleceğim. "
Dedi ve parktan koşarak çıktı. Ahu henüz üç onur ise dört yaşındaydı. Onurun abisi ise bayağı manyak bir çapkındı. Hoşlandığı kız yirmi yaşlarındaydı.
...
Onur koşarak öteki sokağa saptı sonra yolu kesip markete girdi. Yanında sadece bir lirası vardı. Hemen bir kutu yarabandı alıp cebine soktu. Teşekkür etmedi. Sonuçta parasını ödemişti.
...
Ahu'nun yanına gitti zaten gidip gelmesi 2-3 dakika sürmüştü.
Ahu hala ağlıyordu yanındaki mendille büyük bir titizlikle diz, dirsek ve kollarının kenarlarındaki kanı sildi. Ahu bazen of lasada halinden memnundu. Elindeki suyu yaraya biraz döktü Ahu kaşlarını çattı. Acımıştı.
Tekrar ağlamaya başladı. Onur sinirle elindeki suyu yere attı. Kaşlarını çattı.
Yarabandını sert bir şekilde dizine yapıştırdı. Ahu şaşkınlıkla onur'a baktı.
"Ne yapıyoşun yaa acıdıı"
"Yeter ama sende ikide bir bebek gibi ağlıyorsun!"
"Ama acıyoy"
Dedi Ahu. Gözlerini kocaman açarak yarayı gösterdi eliyle.
Onur onun bu tatlı haline daha fazla dayanamadı ve kızın elindeki fazla belli olmayan doğum lekesini öptü.
"Özür dilerim madam "
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAY DOKTOR
Humor" Doğruyu söyleyin ölecekmiyim doktor bey!" "ölmiyeceksisniz Ahu hanım bunu kaç defa diyeceğim?!" "Öyle mi ya? tüh!!"