Večer sa mi v hlave premietalo toľko vecí, že som zaspal niekedy nad ránom. Mama zrazu vtrhne do mojej izby, " vstávaj, nestihneš sa na raňajkovať " veď už vstávam ".
V škole:
Popravde sa mi dnes do školy vôbec nechcelo prísť. Zase ma čakali nudné hodiny, sprosté pripomienky od mojich " drahých milovaných spolužiakov ", komu by sa v dnešnej dobe chcelo ísť do školy?!
Na obede som si sadol dozačsie, aby ma nikto neotravoval, pravda že by to nebolo ono, keby že sa tam nedotrepe IQ Jano.
Hovoril mi o nejakom žúre v Patrikovom dome, " Neprídeš?!, prídi bude sranda ". Pojem sranda je široký ešte k tomu od takého inteligenta ako je Jano.
" Sorry neprídem, veď vieš test z Angliny, naši ma zabijú ak ho nespravím. " Odpovedal som mu dosť jasne a zreteľne.
Jano mal teraz veľmi presvedčivé argumenty, no namahál sa zbytočne :-D.
" Tak nič ja idem, sa maj dobre pri tom tvojom učení ",Jano odišiel.
Doma:
Ešte som vám nespomenul ďalších " múdrych " ľudí.Jasné že sú to moji rodičia.
Mama na mňa hneď vybehla že som si ráno neupratal izbu.Ja v tom nevidím žiadny mimoriadný problém, rodičia sú nato aby po svojich deťoch upratovali.:-D
Mama: " Zase si si neupratal posteľ, kto to má po tebe zakaždým upratovať? Ešte raz, a bude zle!
Ja: Veď dobre bože, robíš z toho Haló. Som malé decko že si neviem po sebe upratať? Chvíľu vydrž a posteľ si poupracem. No a to tvoje " zle " mi hovoríš zakaždým, nemyslíš?
Nechcem byť k mame protivný, ale vždy ma len sekýruje, a mne to už začína liezť hore krkom!.
Vyšiel som hore po schodoch a zabuchol som za sebou dvere v izbe. Nachvíľu som si zapol TV, a v tom mi to došlo.Jano hovoril o žúre v Patrikovom dome. Rýchlo som zhabal mobil do ruky, a zavolal som mu.
Ja: Čau, Sorry že otravujem ale hovoril si o žúre v Patrikovom dome.
Jano: Noo?! hovoril. Budem hádať, rozmyslel si si to, prídeš tam že?
Ja: Hej, hej prídem tak čo mám robiť, naši mi lezú zase na nervy , tak mám doma koncert veď vieš. Nee?!
Jano: Jaj no.
Ja: inak okoľkej to bude?
Jano: Pól 8...
Ja: Tak čau, vidíme sa tam.
Jano: Čus.
O pól 6:
Takže som naučeny, a teraz musím vymyslieť ako zdrhnem mame a fotrovy.
Už to mám poviem že idem ku kamošovi, a asi dojdem trocha neskôr. Viem že mama bude striktne proti môjmu náhlemu odchodu z domu. Schmatol som do ruky batoh aby to bolo menej nápadne a išiel som dole.Nejako to musím ututlať a neprekecnúť sa! Ako som schádzal dole schodmi, mama sa zrazu objavila v obzore.
Mama: Kam že mladý pánko? Kamže sme sa vybrali?
Ja: Noo.... hmm... Vieš idem sa ku kamošovi učiť na test z tej angliny čo píšeme....
Tajne som dúfal že to mama zožerie,
A nepríde na too :-D, bol som taký nervózny, že som mal kŕče v bruchu....
Mama chvíľu dumala, síce neviem nad čím, ale napokon sa rozhodla výhodne pre mňa :-D
Mama: Takže sa ideš učiť ku kamarátovi?! Len aby to tak aj bolo!!!...
No chod a príď čo najskôr domov...
Pozdravil som mamu, a vybehol som na ulicu ako zmyslov zbavený. Bol som rád, no mal som aj obavy či to nepraskne :-S...
2. Na párty:
Konečne som dorazil pred Patrikov dom, poviem vám narovinu, bolo to tam husté, každý sa zabával, opijal sa.... no proste párty ako sa patrí :-D....Zrazu sa objaví
Šibnutý Jano na ceste, bol vysmiaty od ucha k uchu....
Ja: Cus, nejako moc vysmiaty? či sa mi to len zdá? Vlastne ty si vždy šibnuty takže niet sa čo čudovať
Jano: Noo hej, dnes sa cítim suprovo... Po ceste sem som stretol jedno dievča :-D....Bolo krásne...
Ja: Jano? Si niečo pil už doma? alebo ti hrabe? Aké dievča o čom trepeš?! :-D
Jano: No predsa to čo teraz vchádza do Patrikovho domu!! Sa pozri a uvidíš!
Zostal som v nemom úžase :-).... Jano naozaj nekecal, muselo byť v škole nové...
Ja: Ty kks, Jano ty prvý krát nekecáš :-D
Jano: Vidíš? hovoril som ti... Rýchlo poď do vnútra bo tu zmrznem!
Ja: Veď okk,...
V tom momente som sa zamiloval :-)
Vedel som že to je osoba, ktorou si dokážem predstaviť celý môj doteraz za nič stojaci život :-)
Vo vnútri bolo dusno, všetci boli už vtedy pojašený, a to sa party ani skoro nezačala...
Videl som moju neznámu kráčať po schodoch hore do nejakej izby, chvíľku som váhal či mám ísť za ňou, no potom som sa rozhodol.... nenápadne som vyšiel po schodoch aby ma nikto nevidel a kráčal som naj tichšie ako sa len dalo. Videl som ako vošla do izby ktorá bola na konci chodby, potichu som sa k nim dostal, a potom som to započul....
Patrik: Kde si bola mi povedz?
Neznáma: Bola som iba vonku?! Teba to odkedy zaujíma?
Patrik: Čo? odkedy ma to zaujíma? vždy ma to zaujímalo! Kto vie s kým sa vonku motáš, ?!
Neznáma: Dovoľ?! čo si o mne myslíš? Chodíme spolu už 4 mesiace a ty my neveríš? Si ma sklamal! Končím s tebou!
Patrik: Čo? ty somnou? to skôr ja s tebou! Si už nanič! už to nie je tá Miška ktorá to bola!
Neznáma: Čau, nemám tu čo robiť!
Patrik Mišku silno chytil, až som počul ako za jajkala.
Silno som si zvieral päste, a hovoril som si aby som zachoval pokoj!
Miška Patrikovi ešte niečo povedala a v tom to zaznelo, Bola to facka...
To som sa už neovládol, v behol som do izby, a Patrikovi som jednu strelil päsťačkou do tváre...
3. Krásne zoznamovanie sa
Mĺčky som zostal stáť. Patrik ležal tvárou dole na zemi, a Miška bola na smrť vystrašená :-(....
Ja: Zaslúžil si po hube už dlhšie takže dostal čo si zaslúžil!!
Miška: Ďakujem ti aj keď neviem kto si, ďakujem ti že si ma zachránil pred Patrikom, nikdy sa ku mne takto nesprával, naozaj neviem čo to doňho vošlo?!
Ja: Nie je zač, hľadal som tu na poschodí záchod, a keď som započul ako sa spolu hádate, podišiel som bližšie k dverám aby som zistil podľa hlasov kto to je. Nevedel som že je to Patrik.
Miška: Aha, tak ti díki ešte raz, ja asi pôjdem domov, som z tohto tu tak trocha zmetená, ahoj
Ja: Tak bež, ešte inak nikdy som ťa nevidel v škole.
Miška: Ani si ma vidieť ako nemohol, chodím totižto do školy do druhého mesta, ahoj....
V tom Miška zmizla.:-)