Merhaba sevgili okurlarım. Bu bölümde ki süprizlere hazırlıklı olun.
Bölüm şarkısı günah benim. Şarkıyı söyleyeceğim yerde açarsanız sebinirim...(Multi Damla ve Defne nin kahvaltısı...)
--Damla--
Sabah uyanır uyanmaz kendimi Defnenin odasına attım. Napıyim onu uyandırmak çok eğlenceli. Elime geçen ilk yastığı aldım. Defneye doğru yürümeye başladım."Sen bittin Defne."
"Bana o yastıkla vurursan seni öldürür, cesedini parçalar, kurtlara yem ederim."
Deyip uzandığı yerden kalktı. Odanın içindeki banyoya girdi. Bende yatağına oturdum. Bekledim, bekledim, bekledim yine bekledim.
"Hadi Defne okula geç kalıcaz. Hızlı ol."
"Tamam."
#################
"Vay be. Ne güzel sofra bu böyle."
"Aaa, kim yaptı Defne?"
Ay birazdaha iltifat ederse düşüp bayılıcam. Bu benden birşey isteyecek belli.
"Ne istiyorsun Defne?"
"Hiç birşey istemiyorum."
Ona eminmisin bakışlarını yollayınca.
"Hadi Damla, okula geç kalıcaz."
"Sen nezamandır okulu önemsiyorum?"
"Ay Damla. Yeni hayat yeni okul. O zaman bu okulu önemsemek demek... Yemedinmi?"
Ben hayır anlamında başımı sallayınca,
"Çağanı görmek için sabırsızlanıyorum."
"Kızım ben hala anlamadım. Bu Çağan sana bir anda nasıl çıkma teklifi etti?"
"Aaaaaa okula geç kalıyoruz Damla. Hadi ben çıkıyorum."
"Eğer bana anlatmamak için kaçıyorsan, seni bitiririm."
--DEFNE--
Damla bana, Çağanın nasıl bir anda çıkma teklifi ettiğini sorunca, ağızımdan kaçırırım korkusu ile karktum ve kaçmak için bu bahaneyi kullandım. Neyse, şuan okula doğru yürüyorum.
"Acaba gelirimi? Bence gelir. Ya gelmezse? Ben onun çetesiyle uğraşamam."
Sana baktığına şükret.
Sus içses ya.
"Defnee!!"
Bu Çağanın sesi değilmi. Arkamı döndüm ve tatatatam, Çağan.
"Hadi bin Defne."
"Biniyimmi?"
"Kızım, binsene arabaya."
"Tamam, biniyorum... Nereye gidiyoruz?"
"Okula."
"Niye uzun yoldan gidiyoruz peki?"
"Benim canım öyle istedi."
Aramızda sessizlik oluşunca sessizliği bozmanın daha iyi olacağını düşünerek
"Dün akşam, başımın dertte olduğunu nasıl anladı?"
"Sadece gördüm."
"Nasıl yani?"
"Geldik."
Ne zaman geldik biz ya? Neyse insem iyi olucak... Aaaaa kapıları kilitledi.
"Çağan, açsana kapıyı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİSKOPAT
Teen Fiction"Bana onu artık sevmediğini söylemiştin. Bu yalanmıydı? Bana her seni seviyorum deyişlerin yalanmıydı?" "Defne, bak." "Bana dokunma anladınmı dokunma. Bitti, artık bitti." Bana dediği herşey yalanmıydı? Bana bakışları, odamı yalandı? Bunları düşüner...