Maraba arkadaşlar. Umarım bu bölümü beğenirsiniz.
Bölüm şarkısı: Buray (Mecnun)
Bu şarkıyı dediğin yerde açarsınız çok sevinirim...☺😊😀😀😁😂😄😍
Kapıyı tıkladım. İçeri gelin dediğinde ilimizde hemen girdik. Hemen müdürün önündeki iki sandalyeye yerleştik.
-------------------
"Uf Damla abartma. Alttarafı sınıflarımız ayrı."
"Ne yapayım Defne? Yani benim hayallerim yıkıldı şu an."
"Ne hayalleriymiş bunlar?"
"Orasını karıştırma."
"Hadi Damla geldik. Gir sınıfına."
"Tamam annecim. Sen telaşlanma. Giriyorum bak."
"Damlaaaa!!"
Damla tenefüste kantinde buluşalım diyip sınıfına girdi. Bende sınıfıma doğru yürümeye başladım. Benim sınıfım 11/A Damla nın ki
11/D. Tek bu sınıflarda boş yer varmış. O yüzden müdür bey bizi bu sınıflara yolladı.
'Ben hangi ara geldim???''Ben olmasam ne olurdu? Tabiki böyle akılsız olursun...'
'İç ses bak sus. Deli etme beni.'
'Aman seni deli etsek ne olur? Zaten delisin.'
'Seninle uğraşamam. Hadi canım bay...'
İç sesimi 40 tekme 50 yumruk ile gönderiyoruz. Ben niye dikiliyorum burda mal gibi ya???
'Mal olduğundan olabilirmi??'
Şu iç sesler yokmu, başımızın belası. Artık girsem iyi olucak. Kapıyı tıkladım ve hocanın gir komutunu vermesini bekledim. Hoca gir deyince kapıyı yavaş bir biçimde açtım.
"Sen yeni öğrenci olmalısın. Girde kendini tanıt.
'Ciddimisin çocukluğun biz???
Diyesim vardı hocaya ama diyemem. Çünkü ben çok saygılı bir kızım.
İçeri girdim. Fısıldaşmalar duyuyordum. Ama kâle almıyorum."Sadece adını söyle bize yeter." Dedi hoca.
"Ben Defne Yılmaz."
"Tamam Defne. Ben tarih hocanım. Şimdi boş bir sıraya geç."
Sadece en arkadaki sıra boştu. Bende o sıraya doğru yürüdüm. Sıraya oturur oturmaz uğultular başladı. Herkes bana bakarak fısıldaşıyordu. Ardından kapı ardına kadar açıldı. İçeri, oha bunun burda ne işi var? Bir dakika buraya doğru geliyor. Bütün kızlar ona bakıyor o ise bana. Kendine hem Defne.
"Demek yine karşılaştık. O an tanışma fırsatı bulamamıştık. Ben Çağan Soylu. Soylu holdingin son varisi."
"Bende Defne Yılmaz. Sadece Defne Yılmaz."
"Yalnız bence bu sıraya oturarak büyük hata yaptın."
"Niye?"
"Kızlar seni öldürücekmiş gibi bakıyo."
"Evet. Bir dakikaya senin bursa ne işin var? Yoksa sen benimi takip ediyorum? Sapıkmısın? Yoksa katilmi?"
Ben ne dedim az önce?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİSKOPAT
Roman pour Adolescents"Bana onu artık sevmediğini söylemiştin. Bu yalanmıydı? Bana her seni seviyorum deyişlerin yalanmıydı?" "Defne, bak." "Bana dokunma anladınmı dokunma. Bitti, artık bitti." Bana dediği herşey yalanmıydı? Bana bakışları, odamı yalandı? Bunları düşüner...