Bu hikayeyi arkadaşım ÜMMÜ NUR sayesinde yazdım. Onunla birlikteyken çok mutluyum. O bu hayatta sahip olabiliceğim en iyi arkadaş. Onu çok seviyorum. Bu arada İlk hikayem ve biraz tecrübesizim.Bugünün çok özel olmasını istiyordum. Çünkü Buenos Aires' teydim. Jorge Blanco'nun büyük bir hayranıydım ve ısrarlarım sonucunda babam beni onu görmek için buraya getirmişti. Babam zengin olduğumuz için şımartıldığımı düşünüyor. Bana kalsa asla böyle birisi değildim. Kim kendini kötüler ki. Bu benim en büyük hayalimdi. Hiç gerçekleşmeyeceğini sanıyordum. Ben 18 yaşındayım ve adım Doğa . Jorge'ye karşı içimde çok büyük bir hayranlık var. Jorge'nin Disney Channel'de oyuncu olduğunu biliyordum. Daha önceden zaten randevu almıştık. Babamı çok seviyorum. İçeri girdik ve asansöre doğru gittim. Babam katı biliyormuş. 1 2 ve 3 . İşte geldik. Kapının üzerindeki "JORGE BLANCO" yazısı hemen gözümü aldı. Babam beni bırakıp gitti. Ben kapıyı çalarak içeri girdim. Ama kimse yoktu. Koltuğa oturup birilerinin gelmesini bekledim. Biraz bekledikten sonra kapı açıldı. Gördüğüm manzara karşısında heyecandan titremeye başladım. Bu JORGE ' di. Gamzesi çok güzeldi. Benimde gamzem vardı. Bu yüzden şanslıydım. Benim geleceğimi unutmamış. Oysa ben çoktan unutmuş sanıyordum. Sonuçta onun gözünde sıradan bir hayranım. Ama benim sevgim hayranlıktan da öte AŞK gibi birşeydi.
Jorge : "Merhaba" dedi gülümseyerek. O kadar güzel gülüyordu ki karşısında resmen eridim.
Ben : "Merhaba" dedim tebessüm ettim, yüzüm kızarmıştı.
Utandığımı anlamıştı ki bana " çekinmene gerek yok. " dedi. Adımı sormadı. Demek ki telefondaki konuşmalarımızı unutmamıştı.
Jorge : Eee... Bana kendinden bahsetmeyecek misin?
Ben : Ben Türkiye'den geliyorum. Şarkı söylemeyi ve senin şarkılarını dinlemeyi çok seviyorum. Seninle sohbet etmek en büyük hayalimdi.
Jorge : Gülümsedi ve konuşmaya başladı. " Bence sen çok farklısın ve bana kendini özel hissettirdin. Çok tatlı birisin."
Bunları duyunca iyice utandım. Bana "burayı gezmek ister misin? " diye sordu.
Ben evet anlamında başımı salladım.
Beni arkadaşlarıyla tanıştırdı. Ama benim umrumda değildi. Ben sadece onunla vakit geçirmek istiyordum. Aslında birbirimizle çok uyumluyduk. Benden sadece 2 yaş büyüktü. Aman Tanrım ben neler saçmalıyorum?
Babamın işi uzadığı için beni alamadı. Bu yüzden bavulumu alıp taksiye binip giderim diye düşünürken Jorge beni evine davet etti. Bu teklife asla hayır diyemezdim. Birlikte eve gittik. İçeri girdiğimde etrafa bir göz gezdirdim. Evi muhteşemdi. Bana " kendi evindeymişsin gibi davran" dedi. Sonra Jorge yemek yapmaya başladı. Bende yardım etmek istedim. Birlikte yemek yaptık. Çok eglenceliydi. Yemek yedikten sonra oturduğum koltukta uyuya kalmışım. Jorge beni kucaklayıp yatağıma götürmüş. Ertesi gün kalktığımda kahvaltı hazırdı. Birlikte yedik ve çıktık. Bugün benimle vakit geçirecekti. Çok mutluydum.
Benden bu kadar. İnşallah begenirsiniz.