Det var sommarlov och jag hade precis slutat nian, och det var den bästa känslan jag någonsin hade fått. Jag var hemma och packade min väska då jag skulle till Stockholm och besöka några släktingar och vara där under nästan halva lovet för att fira att jag har gått ut grundskolan, träffa några vänner som bor i Sthlm och festa med dem och förhoppningsvis träffa de fyra killarna som jag älskar mest The Fooo. Tänkte på dem hela tiden och de var exakt hela tiden i min hjärna, men min crush Ogge var speciellt mycket mer i min hjärna.
Jag kom fram till centralstationen och väntade på tåget som skulle ta mig till Sthlm, jag var själv då resten av min familj skulle dit senare. När jag hade stått där i 10minuter så kunde jag se Omar gåendes mot tåget och där jag stod, så när han hade stannat så gick jag fram till honom och började prata lite med honom "Hej Omar! Ska du också till Stockholm idag?" frågade jag och Han svarade tillbaka med ett "Hej! Ja det ska jag, vad trevligt att jag kommer få lite sällskap när jag åker."
Sen pratade vi inte mer, de blev en pinsam tystnad och jag hatar verkligen när de blir de. Men efter en liten stund så tog vi lite bilder både fula och fina bilder, trots att vi skulle göra fula grimaser så blev han sjukt snygg medan jag var jävligt ful. Efter en stund så kom tåget och vi gick på, vi skulle tydligen sitta bredvid varandra på tåget, lite pinsamt efter denna tid. Men vad gör det tänkte jag, jag kommer få några timmar med honom själv på tåget.
Under tiden vi satt i tåget så pratade vi inte alls mkt men när de var kanske 30-40minuter kvar tills vi kom till centralstationen i Sthlm så började han prata med mig och ställa frågor, "Vad e ditt namn förresten, vi har ju suttit på ett tåg tsm ett litet tag så det skulle ju vara väldigt trevligt om jag kan ditt namn" sa Omar, "d/n" svarade jag självklart tillbaka med ett leende, "Vad fint namn du har d/n, men hur kommer det säg att du ska upp till sthlm?" och jag började rodna så jag tittade bort lite snabbt när han sa de och sen svarade jag varför jag skulle upp dit. Så sen pratade vi hela vägen tills tåget stanna, jag hade nog aldrig vart så glad i hela mitt liv, först skolavslutningen och sen suttit på samma tåg som Omar i flera timmar.
När tåget stanna så kunde jag se Felix, Oscar och Ogge väntandes på Omar. Omar klev av först och gick fram till killarna och sa "Det är en tjej jag vill att ni ska träffa." Så hörde jag att det var någon som ropade på mig och det var Omar, så jag gick såklart till honom och killarna. Fick tre långa kramar från alla tre killarna och tog bilder med alla. När jag skulle krama Ogge så viskade jag samtidigt "Jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra", "Jag älskar dig också d/n" när Ogge sa det så började jag rodna och blev röd som en tomat i ansiktet och de andra killarna såg det och de var fruktansvärt pinsamt. Denna stund skulle jag aldrig glömma, så sjukt mkt bra saker har hänt på en och samma dag och kan knappt fatta att jag fick träffa alla fyra killarna på en och samma dag och samma dag som skolavslutningen. Jag ville aldrig släppa taget om Ogge ALDRIG, efter över ett års kämpande på att få träffa honom så fick man det. Efter en stund så släppte jag taget om han och sa hejdå till alla killarna och tog min stora väska och började gå iväg, efter en liten stund så märkte jag att killarna följde efter mig och Ogge var så sjukt gullig och hjälpte mig med min stora väska och frågade vart jag skulle. De skulle åt samma håll som jag så han hjälpte mig med min väska hela vägen där jag skulle vara (hemma hos min moster), han tog min mobil och skrev in sitt nummer utan att jag märkte de och la in en bild på sig själv.
"Kom nu Ogge!" ropade Oscar, och jag gav en hejdå kram till Ogge och fick en puss på kinden och tog min väska och gick in.