Efter en stund så kom d/vn in springades till köket, "D/n DU MÅSTE HJÄLPA MIG FORT, MAMMA OCH PAPPA KOMMER HEM IMORN BITTI SÅ ALLA MÅSTE UT NU!" sa hon högt när hon kom in springandes in i köket. Ogge hjälpte mig ner från diskbänken och sedan letade han upp de andra killarna så de också kunde hjälpa till. När klockan var 23.30 hade vi fått ut alla och började städa, vi delade in oss i "grupper" så de kunde gå lite snabbare. Jag och Ogge tog all disk, som tur var hade de en stor diskmaskin så man kunde slänga in allt där och sen diska, Felix och Omar blockade undan allt skräp som fanns i hela huset och städa, Oscar och d/vn torkade upp ifall någon hade spytt och annars hjälpte de Felix och Omar. Efter någon timme var vi klara och alla var trötta, alla ville bara lägga sig och sova. Felix tog sin moppe och åkte hem, Omar och Oscar tog bussen hem till Oscar, och d/vn ville att jag skulle få lite egen tid med Ogge så jag följde med honom hem. Satte mig bakom Ogge på hans moppe och vi åkte iväg, fyfan vad kallt de var. Hade ju bara en klänning och en skinnjacka när vi åkte moppe, när vi var framme så kunde han se att jag verkligen frös så sjukt mkt benen var blålila efter åkandet och kunde knappt gå då mina ben hade domnat.
¤Ogges perspektiv¤ Jag hjälpte d/n in då hennes ben hade domnat helt, benen var blålila och var iskalla. När vi gick in så satt mina föräldrar och kolla på film, de märkte inte att vi kom in. När vi kom till trappan för att gå upp till mitt rum så klarade d/n inte av att lyfta hennes ben, så jag bar upp henne för trappan och hon var såå iskall fortfarande. Jag bar henne in på mitt rum och la henne på min säng, gick till dörren och stängde och låste den och sen gick jag tillbaka till sängen där d/n låg iskall, jag la mig över henne och vi började hångla märkte att hon fortfarande var kall så jag klädde av mig och hon tog av sig sina skor och sedan klänningen. Märkte inte att hon hade tagit av sig sina kläder men shiit vad snygg hon var, hon låg där i sängen iskall och väntade på att jag skulle lägga mig bredvid henne och värma henne. Jag la mig bredvid henne jag kysste henne och sedan somnade vi.
Dagen därpå så vaknade jag 10 och lät d/n fortsätta sova, kollade på mobilen och såg att Felix hade skrivit ett sms "Hur gick det med d/n? Hände de något speciellt under natten?" hade han skrivit och svarade direkt "Nej de hände inget, vi båda var för trötta och d/n var iskall så vi gick och la oss!" Efter jag hade skrivit de till Felix så loggade jag in på Twitter och skrev en tweet "I have found you #MyPrincess." Satte mig vid datorn och tänkte börja skriva en liten låt som jag kunde sjunga för d/n när den var klar. Sjung tyst lite för mig själv under den biten jag hade skrivit än, när jag hade sjungit klart så sa d/n "Åhh vad fin låt, har du skrivit den gubben" och gav mig en kram samtidigt. "Oh shiit de var inte meningen att du skulle höra den nu" svarade jag henne och gav henne en puss, stängde ner Word dokumentet och gav henne en kram.
¤D/n perspektiv¤ Efter att jag hörde Ogge sjunga den låten och efter jag gav han en kram så tog jag upp min mobil och så såg jag den tweeten han hade skrivit " I have found you #MyPrincess" blev lite tårögd och överlycklig att jag var hans prinsessa. Kunde liksom inte förstå att jag hade ett förhållande med den killen jag hade "jagat" efter i över ett år.
Tiden rann iväg och klockan var redan halv ett, Ogge hade bokat ett bord till oss på en restaurang. Hade med mig kläderna som jag och d/vn hade köpt igår hem till Ogge och försökte bestämma mig om vad jag skulle ta. Tillslut kunde jag äntligen bestämma mig vad jagskulle ha för kläder, jag tog ett par mörka slitna jeans, en magtröja(älskar ju magtröjor) och låga Converse.
_____________________
_____________________
Sådär det var kapitel 4
Kanske kommer sluta med denna novellen och börja på nästa då det inte är någon som läser