Objednávkový formulář

189 11 0
                                    


Pokud jste se rozhodli zavítat do tohoto grafického koutku, prosím vás o to, abyste si jako první přečetli podmínky. Pokud s nimi vše souhlasí, můžete pokračovat níže, kde na vás čeká „objednávkový formulář".

Kam formulář odesílat:
001. Na email (naruto.adis@seznam.cz)
002. Nebo na fanpage na Facebook (Adís Okami)

Podmínky:
001.
Covery vytvářím jen a pouze k existujícím/publikovaným příběhům!

002. Prosím o to, aby byl v popisku příběhu přidán i můj zdroj, jakožto autor grafiky, i když půjde vidět na samotném coveru.

003. Pokud na mě budete tlačit nebo se chovat nevhodně, mohu se rozhodnout vaši objednávku okamžitě zrušit.

004. Objednávky si vybírám dle toho, jak se vy zachováte. Jak vy, tak i já.

005. Pokud zjistím, že cover byl nevyužit, beru to útokem (protože ta práce stojí čas a já vážně, s prominutím, nehodlám dělat srandu králíkům) a cover bude jako volný.

006. Pokud je cover označen jako „free", myslí se jako premade, tudíž si oň můžete požádat a já jej vám pošlu na email s tím, že příběh bude již publikován.

007. Jakmile budete chtít cover ode mne vyměnit za jiný, od jiného grafika, prosím, abyste mi to oznámili.

008. Na fanfikce covery nedělám! Omlouvám se, ale ne.


Objednávkový formulář:

001. Tvé Wattpad jméno, jakožto autor (oficiální, ne uživatelské jméno k přihlášení na Wattpad)

002. Název příběhu

003. Žánr

004. Anotace/popis příběhu

005. Odkaz na příběh (potvrzení toho, že příběh existuje)

006. Obrázky (ve formě HD, prosím. Pakliže obrázky mít zvolené nebudete, pokusím se najít)

007. Další speciální přání (citát; motto; zvýraznit jednotlivou věc; speciální efekty; světlý či tmavý; jaké postavy v pozadí, ...).

008. Email (vždy posílám hotové práce na mail, takže oň prosím již předem).

009. Představa (není povinné. Pakliže máte o svém coveru představu, můžete mi to podat slovně nebo tak, že mi pošlete nějakou jinou cizí práci, dle níž by mohl cover vypadat a já se pokusím jej „napodobit". Pokud nemáte, nevadí, potom to bude v mých rukou).


Jak dlouho mi to bude trvat?

To záleží na tom, jakou mám náladu. Někdy udělám cover ten den, nebo za týden či dokonce měsíc. Pokud se vám do týdne či dvou neozvu, tak máte svolení křičet. :)
Upozorňjuji, že nejsem stroj, takže na mne prosím netlačte.

Takže to by bylo zřejmě všechno.

Okamiho dílnaKde žijí příběhy. Začni objevovat