Capitolul 1.

20 0 0
                                    

Hei eu sunt Ana,sunt din America,am 18 ani tatal si mama mea m-au dat la orfelinat si mna ei au decis sa  ma dea la orfelinat de la varsta de 6 ani si mna nu pot sa zic ca ma simt singura desi am avut la orfelinat niste doamne super de treaba si e ok.Acum nu mai sunt la scoala pentru ca nu am putut sa mai merg nu stiu de ce dar e bine pentru ca la varsta mea pot sa ies pe afara deci mda.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Ma trezesc de dimineata si ma duc sa imi fac rutina (iar dupa fac dus)ok au trecut cam 30 de minute de cand am facut dus si totusi nu am iesit pentru ca imi place sa stau in cada asta mda stau singura nu este ciudat doar ca cei de la orfelinat mi-au dat drumul de acolo pt ca daca am 18 ani.

In fine bate cineva la usa si ma duc sa deschid este o prietena de a mea si o cheama Yasmine.Mda suntem prietene de la orfelinat ea acum are 19 ani.Si sta langa mine suntem cele mai bune prietene si mda au mai existat din cand in cand certuri dar ne-am impacat mereu.

Ea:Hai afara sa ne plimbam!!!!

Eu:Dar nu am chef.....

Ea:Ba da vii dar daca nu vii va trebuii sa te iau cu forta....

Eu:Bine....

M-am imbracat si am plecat afara si dupa am trecut printr-un parc si ne-am oprit la o banca unde erau 4 fete si 6 baieti in fine am facut cunostinta si pe baieti ii cheama:Chris,Ellis,Stan,Heris,Jhon,Stelly.Iar pe fete le cheama:Lailly,Chrisa,Alesia si Miky.

Mda am stat pana la ora 11:00 seara cu ei si mda nu pot sa spun ca nu m-am distrat mai mult ma inteleg foarte bine cu Ellis,este super cute el are niste gropite super frumoase.A cam inceput sa imi placa de el si nu ma refer la prietenie la ceva mai mult.Si am observat la el ca toata ziua sa uitat numai la mine.

Ok cam acesta a fost CAPITOLUL 1.


DUREREA POATE DURA O ETERNITATEWhere stories live. Discover now