Capitolul 3

3 0 0
                                    

Bun deci totusi am acceptat sa fiu cu Ellis pentru ca are gropite si mna este frumos si mda pana acum il credeam fratele meu dar acum a devenit iubitul meu wow.

In fine nu stiu cat va dura relatia asta dar e ok...Adica sper sa nu isi bata joc de mine....Imi suna telefonul:

Este Ellis:

Eu:Hey...

El:Hey 

Eu:Ce faci???

El:Bine tu???

Eu:Uite ce sa fac stateam......

Aaaa da si am uitat sa speculez ca Ellis a plecat azi de dimineata si ma lasat singura,dar e ok ca si asa ca am decis sa ma intalnesc cu Yasmine......

M-am dus sa ma imbrac si dupa am plecat,Yasmine era in parc pe banca cu un baiat se saruta....hmmm oare cine o fii omgggg e Jhon.

Iar langa ei erau Stan si  Chris care se uitau cu greata la ei pentru ca mda e scarbos....Cand m-am apropiat de ei,s-au speriat...

Eu:Hey ce faceti???

Yasmine:Bine tu ????

Eu:Bine dar de cand sunteti voi impreuna???

Yasmine:De catve zile....

Eu:Aaaa

Yasmine:Stiu ca nu am mai vorbit de mult dar mna acum sunt cu Jhon acum nu ma mai intereseaza de nimeni.

Eu:Cum adica nu te mai intereseaza????

Yasmine:Pai da eu am fost cu tine prietena .

Eu:Si ce acum numai suntem.

Yasmine:Nu.

Eu:Mdaaa bine ma gandeam eu ca o sa ma lase toata lumea balta.

Yasmine:Amm numai am nevoie de tine.

Eu:Nici eu.

Yasmine:Bine hai pleaca.

Stan:Las-o in pace.Nu ai dreptul sa ii vorbesti asa.

Yasmine:Mdaa bine cum spui tu.

Stan:Hai pa.

Iar eu am inceput sa fug in lacrimi pentru ca eu chiar o consideram prietena mea.Si mda o iubeam mult,era ca o sora pentru mine si mda.In fine de acum nu o sa mai vorbi pentru ca mna ea il iubeste pe Jhon.

L-am vazut pe Stan cum venea dupa mine asa ca mna m-am oprit din alergat si am vrut sa il ascult sa vad ce zice:

Stan:Hei linisteste-te te rog,numai plange.

Eu:Nu am cum sa ma linistesc pentru ca stiu ca am pierdut o prietena din cauza unui dobitoc.

Stan:Mda stiu dar asta este.

Iar atunci ma luat imbrate,si ma pupat pe frunte.

Eu:Pentru ce a fost asta?

Stan:Am vrut doar sa te simti mai bine.


Ok deci cam acesta a fost captolul 3 si mna sper ca va placut.


DUREREA POATE DURA O ETERNITATEWhere stories live. Discover now