u Mii

119 11 2
                                    

Mia

S Ellie jsme přišli knám ale než jsme zahli knám do ulice zavázala jsem jí oči "sakra Mio, mám se bát?,, " ne neboj se ,, šly jsme a já odemkla hlavní dveře, vystoupali jsme nahoru k bytu a Ellie se zamotala do "platna,, co mají kluci u dveří, nechápu na co jim to je ale tak necháme plátno plátnem. Otevřela jsem dveře a posadila Ellie do kuchyně a rozvázala šátek... Musím říct že její reakce byla jaksi...přehnaná.. Začala brečet.." Mio jak si je sem mohla pozvat? ,, "No spíš jak oni mohli pozvat mě,, " co to meleš?,, "Nooo Andy me můj bratr,, " to není vtipný Mio,, "no ono to ani vtipný být nemá, kluci ti to můžou potvrdit,, kluci začali kývat na souhlas.. "No takže Ellie,tohle jsou Mikey,Jack,Rye,Brooklyn a můj bratr Andy,kluci a bratře tohle je Ellie,, " Ahoj Ellie rádi tě poznáváme, doufáme že...,, "Andy drž hubu,, " ty jsi jí to ještě neřekla?,, "Zrovna se na to chystám,ale přines vodu tohle jí položí,, Andy donesl vodu a položil jí na stůl. " Ellie zítra mají kluci koncert a ty tam jdeš semnou a...,, Brooklyn:" A budete mít přístup do backstage,, "No to jsem chtěla říct,, " To jako vážně? Já?,, "ne lednička,, " děkuju Mio i vám kluci,, obejmuli jsme jí.

Pokračování příště 😂👌👀👀

Road Trip (Cz-ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat