Her sabah erken kalkmak mıı. :(Şöyle kafamı koyup uzun süre yatmak varken kim çeker ki okulu. Bugün tam olarak böyle değildi. Erken kalkmak zorunda değildim. Neden mi?? Çünkü yaz tatili... ;D♡
_______
Merhaba ben Doğa. 18 yaşındayım. Lise hayatına son verdiğim bi dönemdeyim. Artık kafam rahat Ohhh. Üniversite sınavına da girdim. Şuan için tek isteğim sınavın geride bıraktığı stresten kurtulmak...
_______
Bugün cumartesi ve oldukca güzel bir gün. Annemle babam 2 günlük tatile gittiler. Kafam rahat evde tek olmanın verdiği keyifle yaşıyorum. Sabah kalkar kalkmaz duşumu almışım , kahvaltımı yapmışım .p. böyle güzel bir günü bulmuşum boş durur muyum hiç ? :) Hemen gruba bi mesaj çektim
(ben) Kızlaaar. bugun işiniz var mı?
(melis) Sana da günaydın Doğa
(ben) Günaydın ashdsdja
(duru) Günaydın :)
(ben) Kızlar bugün çoksel (çok güzel;)) bi gün buluşup birlikte vakit geçirmeye ne dersiniz?
(melis) Bana uyar
(duru) Bana da
(gizem) Bensiz ne oluyo burdaa
(ben) Gizoo günaydin
(gizem) Günaydın :* bana da uyar buluşma fikri. hem aklıma bişeler geldi
(duru) Ne geldi bakalım
(gizem) Buluşunca anlatırım
(ben) Saat 2 de bizde buluşalım...
_______
Saat daha 11:00. Kızların gelmesine daha var. Onlar gelene kadar ne yapayım derken odanın dağınık olduğunu farkettim. Buna hiç şaşırmadım çünkü her zaman böyledir ;) Odamı topladıktan sonra kot pantolon ve kot ceketli takım yaparak üzerimi giyindim. Eyeliner sürmeden yapamadım. Çünkü eyeliner bana her zaman çoksel gelmiştir ;P İşimi bitirdikten sonra kütüphaneme göz gezdirip aradan bi kitap seçtim. Kitabı okurken zaman çabuk geçmiş olmalı. Çalan kapı zilinin sesine irkildim.
Kapıyı açmak için aşağıya indim. Gelenler Melis ve Duru ydu. Tam kızları yukarı çıkarırken tekrar kapı çaldı ve gelen Gizem di. Hep birlikte yukarı çıktıktan sonra sımsıkı sarıldım.
(gizem) Kızlaaar görüşmeyeli sadece 1 hafta geçti ama çook özlemişim sizi :)
(duru) Ayneen :*
(ben) Gizoo... aklına bişey gelmişti...
(melis) Evet ya çok merak ediyorum
(gizem) Ahaha... kızlar uni. sınavı yüzünden hepimiz stres doluyduk stresi atamadık ya. 2 haftaligina bizim yazlığa gitsek de dördümüz takilsak diyorum. Ne dersiniz?
(ben) Ohaaa çok iyi fikir. Hepimizin rahat bi tatile ihtiyacı var :D
(melis) Evet çok güzel olur ama...
(gizem) Ama?
(duru) Aileler ne diycek melis onu diyo
(ben) Bugün hepimiz ne yapalım edelim izin almak için çok çabalayalım. Lütfeenn. Eğer gitmezsek çok üzülürüm :(
(melis) Aynen. Bakalım ne diycekler...
_______
Aradan bir kaç saat geçtikten sonra kızlar evlerine gittiler. Ben de akşam annemle babamın gelmelerini beklerken uyuyakalmışım. Sabah kalkar kalkmaz güzelce elimi yüzümü yıkadım. Aşağıya indiğimde annem kahvaltıyı çoktan hazırlamıştı. 2 gunun verdiği özlemle sarıldıktan sonra başladım iltifatlara. (yağcılık :D)
Kahvaltı yaptıktan sonra annemle birlikte masayı hızlıca toparladık. İşte geldi durumu açıklama zamanı...
İşimiz bittikten sonra annemle babamın karşısına oturdum ve durumu anlattım. Böyle bi tatile ihtiyacım olduğunu söyledim. Anlayış gösterecekmiş gibi bakış attılar.(umarım fake atmamislardir) Hemen 'Kaç gün kalacaksınız?' diye soru geldi babamdan. 'sadece 2 haftacık^^' dedim ve en sevimli halimi gösterdim. Ardından 'tamam' diye bi ses duydum. İnanabiliyomusunuz kabul ettiler...
Cevabı duyar duymaz yukarı çıktım ve kızları aradım. Onlara ne cevap aldıklarını sordum. Hepsinin ailesi onaylanmış. Şuan şoktayım ve hala inanamıyorum. SADECE DÖRDÜMÜZLE GEÇİCEK 2 HAFTA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Teen FictionTatile girdiğim bi dönem. Bunun kadar güzel başka bi şey olamaz. Okul yok, erken kalkmak yok, haftanın 5 günü aynı kıyafete ( okul uniforması ) maruz kalmak yok... daha ne olsun. Bir de arkadaşlarımla geçireceğim 2 hafta var tatilime renk katacak. b...