Merak edip kağıdı kızların elinden aldım. Bu numaranın cebimde ne işi vardı?? ve daha da önemlisi kime aitti....????
Numaranın kime ait olduğunu her ne kadar merak etsem de Antalya'ya yeni gelmiştik ve daha yerleşmemiştik. Bu yüzden bavulumu aldım ve kızlara doğru döndüm.
-Ben çook yorgunum hadi gidelimm
-Aynen ya kafamı koyup rahatca uyumak istiyorum ben
-o zaman vakit kaybetmeden yazlığa doğru ilerleyelim.
-------
Birkaç dakikalık zorlu yolculuğun ardından yazlığa varmıştık. İçeri girer girmez hepimiz bi güzel dinlenmek istiyoduk. Zaten hepimiz dağınık odalara alışıktık. Bu yüzden bavulumuzu boşltmadan direk yattık uyuduk.
Kalktığımızda saat 12 olmuştu. Saat daha erkendi. Kızlarla yavaşca bavulları boşaltmaya başladık. Bavulları hallettikten sonra mutfak alışverişine çıkmamız gerekiyordu. Hepimiz hazırlanıp markete gitmek için Gizem'i bekledik. Çünkü arabayı o kullanıcaktı. Şimdi merak etmişsinizdir bunlar hem İstanbuldan Antalya'ya uçakla geliyor hem de burada bir arabaları oluyor. Eee napalım kız zengin yani. 18 yaşını doldurduğu gibi ehliyet sınavlarına giren ve başarıyla bitiren bi arkdaşımızdı Gizem. Hemen yazlığın garajında duran arabaya doğru yöneldik. hepimiz yerlerimizi almıştık. Sonunda markete varmıştık. Alışveriş listesi yoktu elimizde bu yüzden birkaç temel ihtiyaçtan sonra canımız ne çekerse attık sepete. Birlikte yaptığımız alışveriş bile çok zevkli geçiyordu. Sanki hiç olmadığımız kadar rahattık. Alışveriş işlemi tamam. Kasaya gidip ödemeyi yaptık. Tekrar arabaya yerleştik ve yazlığa döndük.
Eşyalarımızı yerleştirdik. Alışverişimizi de yaptık. Saat de geç olmuştu. Bu saatten sonra ne yapabiliriz derken aklıma film izlemek geldi.
-'Hadi film izleyelim' diye bağıdım. Neden bağırarak söyledim bilmiyorum ama sanırım ortam çok sessizdi ve bu sessizlik beni çok baymıştı. Bağırmamla birlikte yüzüme yastık yemem de bir oldu. Sessiz bir ortamda bağırırsanız olucağı budur.
-Film miiğ? İyi fikiğr ama o kadar film arasında beğenmek çok zor ya.
-'İlk önce hangi tür film izliyceğimize bi karar verelim.'Hemen atladım
-'Tabiikidee korkuuuuğ'
-'Nee korku mu? bu saatte korku filmi mi izliycez? Hayır ya saçmalamayın' diye atladı Duru.
-'Tamam bağırmana gerek yoktu Duru ama senin bu kadar korktuğunu blmiyoduk yani.'
-'Kimm? Benn? Korkmakk. Pehh... Hadi izleyelim bari'
Duru'nun böyle demesiyle atladık tabi hepimiz 'oluur' diye.
-'Benim bildiğim bi film var. Hadi onu izleyelim.' dedi Melis. Bu öneri üstüne filmi açtık. Film başlarda normal gidiyordu. Ama gittikçe ürkütmete başlıyordu. Bu filmden anladığım tek şey fazla merakın iyi olmadığıydı. Yani çoks salak bu kız. Durup dururken niye sesi takip ediyor ki. Ben olsam saklanır yada jet hızıyla kaçardım. Kendimi biliyorum yani:D
Film ilerledikçe korkuyorduk. Duru gerçekten de çok korkmuş gibi duruyordu. Gözlerini elleriyle kapatıyordu. Hayır yani madem korkuyosun niye inkar ediyosun? dimi.
-'Ohh be sonunda film bitti'
-'Aynen o neydi be öyle. Bu kız da ne salakmış. İnsan korkuyorsa kaçar. Sanane be yan komşunun evinden gelen sesten.'
-'Ayy kızlar benim uykum geldi. Zaten bugün çok yorulduk. Hadi ben kaçar bye byee'
-'Bizde uyuruz zaten şimdi. Sana iyi geceler' dedim Melis'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Teen FictionTatile girdiğim bi dönem. Bunun kadar güzel başka bi şey olamaz. Okul yok, erken kalkmak yok, haftanın 5 günü aynı kıyafete ( okul uniforması ) maruz kalmak yok... daha ne olsun. Bir de arkadaşlarımla geçireceğim 2 hafta var tatilime renk katacak. b...