BILD PÅ KILLENS KOMPIS BREVID HÄR. ->
Han såg ut som en bjässe genomfört med mig, Jag var lagom lång och garanterat för smal, det hade jag fått höra många gånger. Han var lång och kraftig av alla muskler. Jag hade långt rött ovårdat hår, inget modelhår direkt. Han hade sitt mörka hår, som låg i ett trassel på huvudet. Jag var sjutton och han var iallafall över sjutton, men inte över tjugo. Något därimellan.
-
Jag vaknade upp ut alla tankar av att killen stannade bilen med tvärnit. Jag åkte fram och åkte sedan bak i sätet. Jag kollade upp på killen surt och förvirrad. Han skrattade åt min reaktion.
"It's late and both you and I need some sleep", sa han och knäppte upp mitt säkerhetsbälte. Jag reste ena ögonbrynet. Vi var på en okänd plats, Utanför en stor vit villa som det lyste i fönstren. Okej, någon av hans langare bor säkert där tänkte jag snabbt innan jag steg ut ur bilen, Först nu kände jag hur trött och söndergråten jag kände mig.
Han tog tag runt min handled och gick in i den vita stora villan. Hallen var stor med vitmålade väggen, golvet var av svart kakel och gick senare över till trä längre in i villan.
Jag tittade runt mig, det fanns så mycket att kolla på.
Det kom fram en man, säkert i trettio tills fyrtio år gammal, blont/brunt ovårdat hår, skäggstubb och en blå skjorta med ett par svarta vanliga byxor. Han såg ut som en kontorssnubbe bortsett från håret.
Han och killen, vad han nu hette tog i hand och gjorde en "manlig"kram, vill säga skaka hand och dunka varandra i ryggen.
"That was a long time ago, where have you been?" frågade mannen killen och han öppnade munnen för att svara.
"I had some bussnies" svarade han kort och mannen nickade.
"and who is that?"frågade mannen och kollade på mig.
"just a girl"svarade killen kort.
Mannen kollade närmare på mig och granskade mig, Jag kände mig obekväm och gick bakom killen som skydd.
mannen skattade, "Can I barrow her sometime?" frågade mannen.
URSÄKTA? LÅNA MIG?SKULLE INTE TRO DET.
"No she's all mine"svarade killen och mannen gjorde en ledsen min. "just one time"gnällde Mannen. "I Said No"upprepade killen barskt.
ursäkta med kan inte jag få bestämma över mig själv eller?
"okayokay man don't be mad"
"I am not"svarade killen surt.
Jag kollade fram över killens axel på mannen igen.
"what's your name sweetie?"Frågade mannen.
"L-Linn"svarade jag med en skakig röst, det kändes som om det var väldigt ansträngande att bara säga mitt namn just nu.Han skrattade, "linn, that's a funny name" Jag glodde på honom, hånade han mig?
"But anyway, where is the guys?"Frågade killen.
-
* host *
500ord.
Bitch plz..
NEJMEN LEL
xoxo Tove.
YOU ARE READING
How About No? [darkfanfic]
Mystery / Thrillervad gör jag här, Vad gör jag, Varför är jag här? Tankarna uppenbarades efter ett tag. Jag satt i en bil, i passagerarsätet, Det snöa utanför fönstret och det satt en kille brevid mig vid ratten. En kille som båda han och jag visste att han var en mö...