Part 81

1.5K 71 3
                                    

Renu heaved a sigh & went towards Randhir's room. She knocked the door...when he said from inside..."darwaza khula hai!"
She went inside only to see randhir engaged with his laptop. She went towards him & said directly..."randhir muje sanyu k baare mein baat karni hai tujse!"
"Not Nw mom...I m really busy"... Said randhir fixing his Gaze on the laptop...Nw renu who was trying to be patient... Lost her control. She shouted..."have u lost your sense Mr.Randhir Singh shekhawat? Tum itne badtameez hojaoge yeh Maine socha v nhi tha!"

Randhir who was shocked at his mother's odd behaviour... Stood up from the couch & said..."mom r u fine? U haven't talk to me like this before!"
"Yes & that was my biggest fault...u hv given me every reason to make me realise my own fault!"... Renu answered in disgust...
"Kaunsa fault? Mom aap hosh mein toh haina?"... Asked Randhir holding her arms..
"Don't test my patience Randhir... Don't u know what happened? Or u r trying to act as if u don't know anything?"... Asked renu
"Dekhiye mom...aap ghuma fira k baatein karna bandh kijiye...saaf saaf bataiye hua kya hai?"... Asked Randhir...
"U want to listen rgt? Then listen...why r u doing this my son? Why r u behaving harsh with sanyu?"... Asked renu

"Oh..u hv cm on behalf of her...to make me understand that not to marry her rgt Nw!"... Asked Randhir sarcastically
"No beta...I didn't mean that!"... Renu pleaded
"Oh plz mom...stop this non sense... Aur haan aakhri baar bol rha Hun...agr sanyu ko mujse shaadi karni hai toh within one month karni padegi otherwise humare bich mein koi relation nhi reh sakta!"... Randhir replied arrogantly
"Randhir I know u love her...& believe me she loves u too...Maine usski aakhon mein dekha hai tere liye pyaar...infact bohot pehle se yeh baat main jaanti thi...aur believe me sanyu aisi ladki bilkul v nhi hai Jo tuje bich sadak mein Akela chhod k chali jaaye...bas woh sirf yeh chaahti thi k woh tujse shaadi kare lekin 3yrs baad...itni chhoti si toh wish hai usski...itna v nhi kar sakta tu usske liye?"... Asked renu
"No mom ni karsakta...agar usse shaadi karni hai mujse toh 1month mein hi karni hogi...otherwise woh apne raaste, main apne raaste!"...randhir said bluntly...
"Main nhi jaanti thi k tu itna adamant hojayega...! Anyways sanyu ne mujse aake bola hai k wo iss shaadi k liye Taiyaar hai...!".. Said renu sadly...

Hearing her words Randhir smiled all of a sudden. He said..."really mom! Aap sach keh rhi ho Na?"
"Hmm"... Renu replied
"Mommm...I m so happpyyy!! Finally ussne haan keh hi dia...main avi jaata Hun usse Milne"...saying this he was about to go...but again he stopped & said..."arey haan mom! Aap ek kaam krna...aaj plz koi panditji ko bulake humari engagement ki date pehle fix karlena...kyunki main nhi chahta k koi v ritual ignore hojaye jaldbaazi k chakkar mein...so plz aap date fix karlo...baaki sab main handle karlunga!"...said Randhir & went away...towards sanyu's room.

Here, sanyu was standing in the balcony which was attached with her room... She was lost in her own thoughts when randhir came inside & gave her a back hug all of a sudden...sanyu jerked a bit but later calmed down in his embrace. She closed her eyes in order to control her tears whereas randhir asked..."mere baare mein soch rhi thi?" To which she nodded in a yes...oh what will she tell him Nw? When she already knows nothing is going to hpn as per her wish...so she chose to remain quiet. Randhir condtinued..."well ab humein zyada din tak dur nhi rehna padega...kyunki mom ko Maine bata dia hai k woh jald se jald ek pandit bulaye aur hum dono ki shaadi karwa deh...!"...hearing his words...she heaved a sigh, she tried to control her tears but they were stubborn... So she closed her eyes again.
"Lekin sanyu tum chinta mat karo jaldbaazi k chakkar mein main koi ritual adhuri nhi chhodne wala! Kyunki main nhi chahta k humari shaadi rukhi sukhi ho...tum woh sari chize enjoy karogi Jo ek bride karti hai apne shaadi mein..ok?"... Asked Randhir
"Hmm"...sanyu replied with a fake smile..."sanyu listen...I m really sorry...aaj Maine kuch zyada hi rudely baat ki tumse...but I promise shaadi k baad main kavi aise behave ni karunga... Aakhir tum Jo hogi muje sudhaar ne k liye!"... Randhir tried to tease her to which she nodded...he smiled & pecked her palms. He made her turn towards him & hugged her tightly whispering the 3 words..."I love u"...in her ears...to which she closed her eyes... & today it never came from her side...as she was really depressed thinking about her fatr, her dreams, her ULTIMATE DESTINY!

Thank u
(Sorry guys, I posted part 83...before posting 80,81,82....)

Ultimate destny (Completed √)Where stories live. Discover now