Part 26

1.8K 103 0
                                    

Ultimate destiny
Part 26

The next day was randhir's birthday...so he didn't go to clg & he asked sanyu also to do the same....as renu wanted her help to do the preparations for randhir's birthday...
Sanyu went to randhir's house & started helping renu...they were discussing some random topics when sanyu said..."aunty muje aapse kuch baat karni this?"

"Haan bol beta"...said renu
"Actually clg mein meri aur randhir ki ek common Frnd hai...sanaya. Usse randhir ne aaj party k liye v invite kiya hai...lekin kal hi ussne muje phn karke bola k wo nhi aasakti..."said sanyu..

"Aisa kyun?"...renu asked
"Kyunki usski daadi usse permission ni derahi...aur pata hai...usski family mein ek daadi k siva aur koi nhi hai...toh main soch rahi thi k kyun na hum daadi ko v invite karle usske saath? Toh sanaya ko v koi prob ni hogi yahan aane mein"...said sanyu hopefully.

"Haan haan bilkul...in fact sab sunne k baad main v yhi bolne wali thi"...said renu with a smile...
"Thank u aunty...toh fir main avi usse text kar deti hoon....taki woh aasake iss party mein..."said sanyu smilingly
"Haan...aur yeh coffee v leke jaa randhir k liye usske room mein"...said renu

"Okay"...saying this sanyu went to randhir's room only to see he was sleeping like a kumbhkaran...covering himself with a blanket.
She kept the coffee on a nearby table & started shouting near his ears due to which he woke from his sleep...
"Kya re chuhi...?? Avi kya kar rhi hai yahan...party raat ko hai"...he said in a sleepy tone.

"Oh hello!! Ek toh main tuje yahan good news dene k liye aai upar se tu muje yeh Sab bol rha hai...main jaa rhi hoon..."saying this sanyu was about to go when randhir caught her hand & dragged her towards him due to which she fell on him...
"Kya kar rha hai motu...chhod muje"...sanyu said irritatingly
Randhir got up along with sanyu & tightly held sanyu's hand. He said..."ab bol chuhi...kya good news hai?"

"Nahi bolungi"...sanyu said
"Pakka?"...randhir asked
"Hmm...pakka"...sanyu said
"Toh ab ye le chuhi..."saying this randhir began to tickle her...due to which she started rofling on the bed...
After sometime sanyu said "batati hoon motu bas kar"

Hearing her words randhir stopped tickling her & said ..."bol"
Sanyu said..."toh good news yeh hai janaab...k aaj party mein Teri hone wali biwi k saath usski daadi v aarhi hai"
"Kyaa?"...randhir uttered in shock
"Haan...aur tu chinta mat kar main aunty se baat v karli hai...aur unhe koi aitraaz ni hai unke yahan aane se"...sanyu said happily

"Magar achanak se daadi kyun aarahi hai humare yahan?"...said randhir in confusion
"Actually sanaya phn kia tha muje kal..."saying this sanyu said the whole conversation she had with sanaya to randhir...

"Yaar yeh toh tune bohot acha kia...issi bahane mom v unse mil lengi...thank you so much chuhi!!"...saying this randhir hugged sanyu tightly & sanyu also did the same thinking at least she has given some sought of happiness to him...but little did she knew that her pure gesture was leading towards her own destruction...

Thank u

Ultimate destny (Completed √)Where stories live. Discover now