Ještě že dům nemám zas tak daleko od školy, řekl jsem si, ale s mým podnapilým stavem to nebylo jednoduché, dostat se domů. Nakonec jsem tam po nějaké té době došel. Otevřel jsem dveře a okamžitě jsem upaloval do kuchyně. Otevřel jsem lednici a vzal jsem si margotku. Ta chuť byla úplně jiná, když jsem byl ještě opilý. Potom jsem skočil šipku do postele. Čekal jsem, že budu usínat, abych mohl během spánku vystřízlivět a ono ne. Začal mi vibrovat telefon, vytáhnul jsem ho (mobil) z kapsy a zjistil jsem, že mi volá Martin. Tak jsem hovor zvedl. Řekl jsem "Co chceš Martine?😩". Martin odpověděl, že se moc omlouvá, že mi přilil do kafe chlast, chtěl aby byla sranda a navíc jsem chtěl, aby jsme v tom byly oba spolu. Já byl zrovna v takové náladě, že bych mu klidně odkýval i 3. světovou, tak jsem mu řekl "v pohodě". Hned potom se mě začal vyptávat na různé otázky. Sotva co jsem je dořekl tak se mě začal vyptávat na adresu. Tak jsem mu řekl 281 Praha 3. On na to zareagoval tím, že mi řekl, že dnes kolem 20:00 přijde. Já mu řekl OK. Položil jsem telefon, šel jsem se napít a vzal jsem si něco na zub - opět. Přinesl jsem si pití a jídlo do obýváku. Ihned co jsem přišel, nastavil jsem si budík na 19:00. Chtěl jsem se z toho chlastu dostat, než přijde Martin. Pustil jsem si písničky a pomalu jsem usínal ....
Jak se vám líbí tato kapitola ? Napište do komentářů, nebo by potěšil i nějaký ten hlas ☺. Je něco co byste vytkli? ➡💬. Budeme se to snažit v příštích kapitolách popřípadě změnit ☺.
kovy_gameball_cz
ČTEŠ
~He is my angel~ Mavy
RandomMartin je od školy můj nejlepší kamarád. Mám ho moc rád. Znamená pro mě i něco víc? 😇❤