Martin můj princ

65 4 0
                                    

,,Ahoj Martine čekal jsem na tebe" ,,Ahoj Kájičku" tá přezdívka byla tak sladká, až jsem ucítil motýle v bříšku. Co se to se mnou deje? říkal jsem si pro sebe. Sedli sme si a Martin mi říka: ,,Kájo nenatočíme spolu nové video?" No můžeme Martine a jaké?" ,,Napríklad pokračování kde čteme mavy ff?" Dost mě zaskočilo, že to práve Martin navrhnůl, ale souhlasil jsem. Začali jsme si chystat věci na natáčení a hledali různe fanfikce. Našli jsme jednu a začali číst. Bylo to pro mě strašne vzrušujúci, ale nechtel jsem to dát na sebe poznat. Bylo to ale znát tým, že jsem byl červený jak rajče. Když jsme dotočili, cítil jsem, že něco se mnou nebylo vpořádku. Chtěl jsem Martina políbit. A tu mi problesklo hlavou. Nejsem já náhodou na kluky?
Všechny moje vztahy s holkou nestáli za nic. Nebyl jsem zamilovaný. Ale teď vím konečne kým jsem. Chci ho políbit moc chci, ale jak? Co mám udělat? Nevím jestli je na kluky, no k čertu s tím, risk je zisk někdy. Přišel jsem trochu blíž k nemu, a když zavřel oči priložil jsem moje rty na jeho. Zachvel se. Začal jsem ho sladce líbat a on spolupracoval. Byl jsem v eufórii. Přidal jsem i jazyk a čekal na jeho reakci. Bylo mu videt na tváři, že si to nesmírne užívá a tak jsem pokračoval. Líbal jsem ho rychle a zběsile a celú dobu jsem si v duchu říkal, že todle mi moc chybělo. Chci ho mít navěky vedle sebe, ale co když on mě ne? Co když to spravil jen kvůli zvědavosti jaké to je líbat kluka? To se brzy dozvím. Rozhodl jsem se mu pomalinku vyhrnout triko, na co mě zastavil. ,,Kájo co to děláš??" Co mu mám říct? Vždyť on má holku. A k sakru... ,,noo ja jsem opilý" Panebože co to melu? Vždyť jsem si nedal nic. ,,A-aha tak joo" řekl. Panebože jak mu to mám říct? Když tu mi problesklo hlavou. Vždyť já mám napsat knížku o sobě tak to tam napíšu. Len co na to řeknou fanoušci?

Ďalšia kapitola je na svete :) budem moc rada za vote na túto kapitolu a nejaký milý komentár 😇❤. mame_radi_kovyho

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 15, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

~He is my angel~ MavyKde žijí příběhy. Začni objevovat