BAB 1

727 14 0
                                    

"Hoooorayyyyyyy !!!!"aku menjerit sekuat hati selepas keluar dari dewan peperiksaan.Semua yang berada di luar dewan melihat aku,tapiii ada aku kesah hahahahhaha.Tiba2.........

PUK PUK PUK PUK

Bunyi kepala kena ketuk,kepala sape lagi kalau bukan kepala aku yang kena ketuk.aku dongak melihat sapekan yang berani sangat ketuk kepala aku,apabila aku dongak rupa rupanya kawan2 aku yang ketuk.

"Kau asal doh,dh macam apa dh, buat lah cara macam pompuan sikit adoiiii💆"kata salah seorang yg ketuk kepala aku iaitu shafikah aina atau di kenali sebagai ikah.

"Aah doh dh macam berul mak yeh dh aku tngokk hahahah"kata lagi seorang iaitu eliqah anis atau panggil dia eli.

"Kawan kau eh???" Kata budak lagi seorang iaitu halisyah shufina atau pun isyah sambil tanya kepada kawan budak sebelah dia.

" x ahh bukan kawan aku niii hahahhah"kata budak itu yang dikenali sebagai harisyah laila atau pun panggil dia ila.

"Suka ati aku ahhh ,,,aku x fakeeee tapi tu smuaaa x penting yabg pentinggg sekarang adalahhhh aku dh bebasss hahhaahha"kata aku lalu ketawa kuat.

Kawan2 aku yang lain dh tutup muka bila semua murid dh pandang kitaorang semacam.

"Oiii dh ah bisingg ahhh. Ehhh k ahhh aku gerakkk dulu tu mama aku dh sampaiiii.baiiii." kata ila.

"K ah kitaorang pon grkk dulu.parents kita orangg dh sampiii tu. Baiiii "kata ikah lalu beredar bersama eli ngn isyah.

"Alahhh cepattnyaaa spoil ahhh,,lantak ah aku pon nk blk "kata aku seorang diri.aku pon beredar untuk ke tempat parking moto.aku menghidupkannn moto berkuasa tinggi aku,tanpa memanaskan enjin aku pon beredar dari sekolah itu.

Ehhh aku lupa nk kenalkan diri aku.nama aku ariana kristena ataupon panggil ana.kalau family aku,diorang panggil aku ari.umur aku dh 17 enddddd aku dhh ponnn abisss SPMMMM.YEAHHHH .okkk baiii nnnti kitaaa jumpaaa lagiiii.tatatattatat.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Jangann lupaa vote and comment.
Bab ni pendekk jekk tauuu

Si Duda Hot Milik Si Dara SempoiWhere stories live. Discover now