Někteří si stěžují jak mizerné mají životy a přitom jejich životy jsou úplně normální. Jen oni si ho špatným dělají. Řekněte mi alespoň jeden příklad toho, proč váš život je tak těžký. Nechci si stěžovat, ani aby mě někdo litoval, ale to co chci je, abyste si uvědomili jak skvělé životy máte!
Asi neznáte ten pocit, kdy nemůžete spolknout ani vlastní slinu a já toto zažívám často. Celý život jím jen tekutou stravu, protože můj jícen a ostatní sliznice jsou stejně křehké jako moje kůže. Také nemůžu sportovat, musím nosit speciální oblečení a pořád mi někdo musí stát za zadkem. Každý den nosit rukavice, návleky na kolena a lokty, není nic příjemného a přesto si je nesmím sundat. Mám genetickou nemoc (vadu). Nemoc mám po mé matce, která na ni krátce po mém narození zemřela.
Stará se o mě moje teta, protože můj otec je skoro pořád v práci, aby jsme vůbec měli peníze na mé ošetření. Každý den strávím ošetřováním cca 3 hodiny. Skoro jakákoliv činnost mi způsobuje oděrky, puchýře a rány. Švy od trička, špatné boty, silné objetí nebo mírný tlak mi způsobují bolest a puchýře.
Vypadávají mi vlasy, nechty a můžu stratit veškerou fukci rukou. Nejsem ani hezká, protože i pohlazení po tváři mi ublíží.
Trpím nemocí motýlích křídel, tato nemoc nejde zcela vyléčit a doprovází jí mnoho komplikací. Je velmi vzácná. V dnešní době, když se zjistí, že dítě bude mít nemoc motýlích křídel, tak matku pošlou na potrat. Avšak moje matka věřila, že já jsem výjimečná. Věřila, že já budu bojovat.
Ahoj lidičky,
vítám vás u nové knížky.
Cover by PierreHunter❤🌌
Doufám, že se vám bude líbit.
Kapitoly budou vycházet velmi málo a nepravidelně, do doby než bude jiná knížka dokončena.
Napište váš názor do komentářů.❤
Jinak šťastný nový rok!!🎆
Beka
ČTEŠ
Křehká jako motýl
Short StoryNěkteří si stěžují jak mizerné mají životy a přitom jejich životy jsou úplně normální. Jen oni si ho špatným dělají. Řekněte mi alespoň jeden příklad toho, proč váš život je tak těžký. Nechci si stěžovat, ani aby mě někdo litoval, ale to co chci je...